Coronavirus

Trollen zijn dom, zodra, het vermoeden rijst is het 1 keer een toespeling dat ze trol zijn en ze happen als een hongerige haai 🤣🤣🤣
Toch zie ik steeds dezelfde happen hoor. Maar als ik als jullie knuffeltrol voor enig vertier heb gezorgd dan is het genoegen geheel aan mijn kant.
Fijne avond allemaal.

Toch 6 weken een ic bed bezet gehouden. Voel je je daar niet lullig over dan? Dat je je vader bijna het graf in heb geblaft en een bed waar tig andere zieken wellicht wel hun planbare operaties hadden kunnen uitzingen? Ik zou niet met mezelf kunnen leven iig. Dit is, of je het horen wil of niet, wel het probleem natuurlijk. Corona is 1 ding maar niet iedereen danst er zo makkelijk doorheen als jij. Als een deel er zoals nu het er niet zo lekker vanaf brengt heb je maar zo een zorginfarct en de schuld dan bij de zorg leggen is wel heel erg krom vind je zelf ook niet?
Mijn enige verzet tegen de coronamaatregelen was op zaterdag 23 januari de eerste dag dat de avondklok in ging. Toen heb ik in benevelde toestand passerende buurtbewoners er op aan gesproken dat hun hond wel aan de lijn moest blijven want dat scheen destijds erg goed te helpen tegen corona. De 4 agenten op de fiets die me klem reden, heb ik een kwartier lang het leven zuur gemaakt, als ik dan toch een boete krijg. Boete nooit gekregen overigens. Wilde mijn paspoort ook niet terug, die hebben ze boven op een auto gelegd en zijn rillende van de kou weggegaan, terwijl ik nog niet eens klaar was met mijn preek.

Ik ben niet naar China op vakantie geweest heb gewoon braaf een mondkapje opgehad in alle zones en m'n handjes gewassen, was ook niet eens verkouden. Geen vleermuis gegeten niks. Is misschien laf maar zonder werk geen eten, wat moet je anders? Dat er dan ineens 20+ collega's corona hebben is voor mij toch wel definitief de eyeopener geweest dat het allemaal een poppenkast is waarvan niemand weet waar ie nou eigenlijk mee bezig is.

Des te dikker en ouder des te zwaarder mensen het hebben, is wat mij is opgevallen zo van dichtbij.

Verder laat ik me geen verantwoordelijkheid aanleunen wat betreft corona verspreiden, voor mijn eigen gezondheid ben ik verantwoordelijk als in gezond eten en natuurlijke weerstand op bouwen. En voor m'n naaste familie zover dat mogelijk is. Want die luisteren niet zomaar.
Met vitamine d en zink kreeg ik m'n vader niet beter, hij was in de war en gevallen en toen heb ik de ambulance laten komen. Hij zwaaide nog heel boos met z'n vinger zo van je geeft me mee aan de vijand. Achteraf willen mijn ouders er niks van horen dat ik ze besmet zou hebben, nee ze hebben het er alleen over dat ik op tijd m'n pa naar het ziekenhuis heb laten brengen.

• Thanks
Waarderingen: Surv
Gommers is de weg kwijt en er klopt gewoon helemaal niets meer van. Nu zijn de gevaccineerden de mensen die besmettelijk zijn. Hij zegt het toch?
Edit: Als ik beter kijk lijkt de tekst niet synchroon te lopen met wat hij zegt. Kan fake zijn.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan