Milkenhunnie
Well-known member
Zeer informatief filmpje. Uurtje investeren en je weet alles weer!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja, die is zeker de moeite van het bekijken waard!! Had hem ook al ergens geplaatst maar weet niet meer waar. Is ook een goeie voor 'halfslapers'.Zeer informatief filmpje. Uurtje investeren en je weet alles weer!
Dit is een joke hoop ik.
Asociale hartpatiënt krijgt infarct, terwijl de zorg het toch al zo druk heeft
Buurtbewoners hebben er geen goed woord voor over. De 71-jarige Teun Schouvers uit Wijdenbosch moest maandagavond na een hartinfarct worden opgehaald door een ambulance.nieuwspaal.nl
Nieuws paal dus ja is jokeDit is een joke hoop ik.
De NLśe Babylon Bee dusNieuws paal dus ja is joke
Ik vond m hilarischDe NLśe Babylon Bee dus
Is dat niet iets te snel Mike volgens mij ben je nu wel heel ongeduldig.. Als we willen dat de groep wakkere mensen groeit zullen we toch ook af en toe bekeerlingen moeten verwelkomen. Of is de ark al vol genoeg.Meteen maar weer verwijderd. Ik word er steeds bedrevener in!
Mike
Haha, ik niet hoor maar nu welGommers deed ook een uitspraak bij Frank Dane op 538 staat er..
En wie is die Frank? Dat is de broer van Robert Jensen.
Maar dat wist iedereen al waarschijnlijk.
Vluchten voor tribunalen denk.Het begint er op te lijken dat Gommers het juiste aan het doen is. Of hij is bijtijds tot inkeer gekomen, of hij volgt al die tijd het white hat-script.
Mike
Zijn zoon schijnt ook heel wakker te zijn. Gommers vertelde dat zijn zoon vroeg hoe hij dit ‘werk’ nog kon doen(geweten).Het begint er op te lijken dat Gommers het juiste aan het doen is. Of hij is bijtijds tot inkeer gekomen, of hij volgt al die tijd het white hat-script.
Mike