Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Je bent weer trollig vandaag, sailor !Waar dan de troreca is gesloten toch
Altijd tochJe bent weer trollig vandaag, sailor !
Immer wiederAltijd toch
Hé piep. Weer gemist. Was uitgelogd en Ff druk aan t moestuinen. Was t weer Ff leuk de trol hunt?
Ze vallen zo snel door de mand. Hebben niet door dat we hier ervaren hunters hebben.Hé piep. Weer gemist. Was uitgelogd en Ff druk aan t moestuinen. Was t weer Ff leuk de trol hunt?
Pesies. De vang tijd breekt toch weer elke keer zijn eigen record. Ik zeg toppers hiero!Ze vallen zo snel door de mand. Hebben niet door dat we hier ervaren hunters hebben.
Ok, ga ik doenJullie zijn smerige klootzakken, ga op zoek naar goede advocaten.
Verdomde klootzakken.
Is een goeie film overigens
Altijd leuk, jammer dat ze niet wat slimmer zijn, we vangen al bij het eerste berichtHé piep. Weer gemist. Was uitgelogd en Ff druk aan t moestuinen. Was t weer Ff leuk de trol hunt?
Ach dat houdt jullie (mij niet zo geloof ik ) lekker scherp. Moet ff klein opfriscursusje hoe spot ik ook alweer snel en binnen de gestelde tijd een TROLAltijd leuk, jammer dat ze niet wat slimmer zijn, we vangen al bij het eerste bericht
Kom op aan je werk troll alertAch dat houdt jullie (mij niet zo geloof ik ) lekker scherp. Moet ff klein opfriscursusje hoe spot ik ook alweer snel en binnen de gestelde tijd een TROL
Trollenvanger gezocht !Kom op aan je werk troll alert
Deze trol heeft Google translate ontdekt, anders zouden we zo weten wie het isTrollenvanger gezocht !