A
Antifake
Guest
È l'odore della fica rancida di tua madre puttana.Sento odore di qualcosa ehhhh inizia con at Bekijk bijlage 5467
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
È l'odore della fica rancida di tua madre puttana.Sento odore di qualcosa ehhhh inizia con at Bekijk bijlage 5467
Ja je moeder. En nou oprotten hier!È l'odore della fica rancida di tua madre puttana.
Hij zij het klinkt hoogopgeleid zou bijna d666 denken, is in ieder geval links van pol pot en Mao, Stalin en Lenin lijken extreem rechts bij dit gedrochtJa je moeder. En nou oprotten hier!
Sorry liet me even gaan. Zal het niet meer doen oom SailorHet klinkt hoogopgeleid zou bijna d666 denken
Volgens mij heb jij nog iets geleerd op school deze woestijn troll heeft een IQ van 2 was Trouwens niet tegen jouSorry liet me even gaan. Zal het niet meer doen oom Sailor
Zo hoog nog??Volgens mij heb jij nog iets geleerd op school deze woestijn troll heeft een IQ van 2
Ja heb zeker wel wat geleerd op school maar of dat nou zo goed isVolgens mij heb jij nog iets geleerd op school deze woestijn troll heeft een IQ van 2
De leukste lessen waren achter het fietsenhokJa heb zeker wel wat geleerd op school maar of dat nou zo goed is
Dat blowen of de vrouwtjesDe leukste lessen waren achter het fietsenhok
Blowen natuurlijkDat blowen of de vrouwtjes
Ik gebruik geen drugs nooit gedaan ookDat blowen of de vrouwtjes
Zo'n trollebol schudt de boel hier even lekker op !Dat blowen of de vrouwtjes
Het houdt je weer ff bezig met wat anders, de troll Master is ff afwezig blijkbaarZo'n trollebol schudt de boel hier even lekker op !
Niet dat het hier ooit saai is, trouwens.
Waarschijnlijk is dit alles, wat hij zij het kan verzinnen, met maximaal 5 hersencellen kom je niet ver, waarschijnlijk met veel moeite zover gekregen dat hij zij het niet meer in de Kamer schijt...Trol met faalangst?
Is trollen vangenHet houdt je weer ff bezig met wat anders, de troll Master is ff afwezig blijkbaar
Waar dan de troreca is gesloten tochIs trollen vangen