Coronavirus

Het begint er op te lijken dat Gommers het juiste aan het doen is. Of hij is bijtijds tot inkeer gekomen, of hij volgt al die tijd het white hat-script.

Mike
Zijn zoon schijnt ook heel wakker te zijn. Gommers vertelde dat zijn zoon vroeg hoe hij dit ‘werk’ nog kon doen(geweten).

Ik denk zelf ook aansturing door white hats.

13-08-2020
Diederik Gommers stuurde een bericht aan Drs. Mario Ortiz Buijsse via LinkedIN. In dat bericht gaf hij aan, het eens te zijn met hem, dat de PCR test waarmee we Covid 19 tetsen bij mensen, niets zegt over de klinische implicaties en het eventuele ziekteverloop.
Zie onderstaande link;

In die periode heeft hij ook een artikel geschreven in het NRC dat hij onder druk is gezet door Hugo de Jonge om in korte tijd meer IC bedden te regelen. Dit artikel kan ik niet meer terug vinden.

Ik denk ook dat hij een White hat is. Heel veel Nederlanders hebben vertrouwen in hem, hopelijk gaan meerderen zich nu achter hun oren krabben.

13-08-2020
Diederik Gommers stuurde een bericht aan Drs. Mario Ortiz Buijsse via LinkedIN. In dat bericht gaf hij aan, het eens te zijn met hem, dat de PCR test waarmee we Covid 19 tetsen bij mensen, niets zegt over de klinische implicaties en het eventuele ziekteverloop.
Zie onderstaande link;

In die periode heeft hij ook een artikel geschreven in het NRC dat hij onder druk is gezet door Hugo de Jonge om in korte tijd meer IC bedden te regelen. Dit artikel kan ik niet meer terug vinden.

Ik denk ook dat hij een White hat is. Heel veel Nederlanders hebben vertrouwen in hem, hopelijk gaan meerderen zich nu achter hun oren krabben.
Ik denk niet dat het een white hat is, hij ziet het tij keren en is bang voor de gevolgen. Hij probeert gewoon zijn hagje te redden

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan