Warrior of light
Well-known member
Hebben jullie trouwens ook het verhaal gelezen van Mordechai Krispijn over zijn ervaring met cojona?? Hij vertelde dat ie behoorlijk ziek was. Ergens vaag dat ie het ook corona noemt..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik denk niet zozeer dat dat vaag is, maar dat Mordechai wel in de virustheorie gelooft, maar niet in de maatregelen.Hebben jullie trouwens ook het verhaal gelezen van Mordechai Krispijn over zijn ervaring met cojona?? Hij vertelde dat ie behoorlijk ziek was. Ergens vaag dat ie het ook corona noemt..
Hij trekt toch met willem engel op, die gelooft volgend mij niet in de virus theorie, toch?Ik denk niet zozeer dat dat vaag is, maar dat Mordechai wel in de virustheorie gelooft, maar niet in de maatregelen.
Volgens mij gelooft hij wel in de virus theorie, maar niet in de methode van bepalen via pcr en ook niet in maatregelen voor deze Chinese kuchHij trekt toch met willem engel op, die gelooft volgend mij niet in de virus theorie, toch?
Willem gelooft in ieder geval in virussen, van Mordechai ga ik er vanuit dat hij er in gelooft, aangezien jij post dat hij heeft aangegeven corona te hebben gehad.Hij trekt toch met willem engel op, die gelooft volgend mij niet in de virus theorie, toch?
Ik dacht eerder aan het exotische Oranjestad of in de plaats Nederland.Waar is deze variant het meest aktief?
Gouda?
Willem gelooft in ieder geval in virussen, van Mordechai ga ik er vanuit dat hij er in gelooft, aangezien jij post dat hij heeft aangegeven corona te hebben gehad.
Welk verhaal bedoel jij trouwens?
Er wordt expliciet griep genoemd en 'steeds overtuigender richting Covid-19.' Met andere woorden laten ze het in het midden of het al dan niet corona is geweest.
Dat snap ik vluchtelingHahaha dit artikel moest ik wel ff heel hard om lachen hoor
Vluchten kan niet meer, of wel?
Veel mensen beginnen het zo langzamerhand heel erg eng te vinden in ons land, zo eng dat ze het liefst zouden willen vluchten. Maar, als je dat wilt doen, wat zijn de opties en waar kan je dan naar toe?www.niburu.co
Nederland bestaat nog!Ik dacht eerder aan het exotische Oranjestad of in de plaats Nederland.
Nederland (Overijssel) - Wikipedia
nl.wikipedia.org
Misschien was iedereen net het NOS journaal aan het kijken of vakantie aan het vieren op een locatie elders.Nederland bestaat nog!
O ja, heb daar wel 'ns gekanood
Geen kaaskoppen gezien, maar het zijn er daar dan niet erg veel meer, nog maar 15!
@Ragnar Peterson: Wat vond je grappig? Ik lach graag met je mee.Hahaha dit artikel moest ik wel ff heel hard om lachen hoor
Vluchten kan niet meer, of wel?
Veel mensen beginnen het zo langzamerhand heel erg eng te vinden in ons land, zo eng dat ze het liefst zouden willen vluchten. Maar, als je dat wilt doen, wat zijn de opties en waar kan je dan naar toe?www.niburu.co
Dat ze zeggen goud mee te nemen wordt overal geaccepteerd@Ragnar Peterson: Wat vond je grappig? Ik lach graag met je mee.
Ja eigenlijk alles wel dit kun je toch niet serieus nemen? De site zegt al genoeg eigenlijk@Ragnar Peterson: Wat vond je grappig? Ik lach graag met je mee.