Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik schrik ook deze is, zo erg dat ze hem met de PCR niet kunnen vinden, ik heb geen prik nodig ben al jaren immuun voor bullshitMisschien ga ik toch de prik maar halen. Van deze variant schrik ik wel.
Mijn aanbod staat nog he, je mag alle 3 prikken van mij hebben voor optimale bescherming.Misschien ga ik toch de prik maar halen. Van deze variant schrik ik wel.
Edwin krijgt het druk het halve forum wil hem hun prikken geven, waarom tochMijn aanbod staat nog he, je mag alle 3 prikken van mij hebben voor optimale bescherming.
Er is veel vraag naar, dus wees er snel bij
Omdat wij allemaal hier een heel goed hart hebben en best wat voor onze medemens over hebbenEdwin krijgt het druk het halve forum wil hem hun prikken geven, waarom toch
Ik wil alleen maar leuke dames prikken.Edwin krijgt het druk het halve forum wil hem hun prikken geven, waarom toch
Prikkwartet of prikbingo!Voor optimale bescherming wil ik van alle soorten vaccins een prik hebben. Heeft iemand nog een Moderna over?
Bullshit Artist 2?Er is een nieuwe variant in aantocht.
Deze wordt wel echt gevaarlijk!!
Just when the Narrative is Collapsing, will the New Variant BA.2 ruin the party?
A look at Omicron's cousinnakedemperor.substack.com
Ezeltje PrikPrikkwartet of prikbingo!
Mike
Afgelopen week ook zo'n dag.Het valt me op dat er erg veel mensen uit mijn omgeving flink ziek zijn. Hele gezinnen geveild door ‘griep’ En dat na weken ‘mist’. Jaja.
Hier thuis zijn we ook niet fit. Gelijk extra tabletten IVM uit de kast getrokken. Vandaag verse bouilon getrokken. Ben benieuwd of het doorzet
Jullie zijn niet de enige, ook ik heb griep, jawel: Griep, niks corona. Spierpijn, hoofdpijn en moe ademen gaat als gewoon en geen gehoest of wa en dat voor het eerst in...eh, jaaren. Toch slik ik IVM, liposomale vit. C en nog wat. Eet 'gezond', vers dusHet valt me op dat er erg veel mensen uit mijn omgeving flink ziek zijn. Hele gezinnen geveild door ‘griep’ En dat na weken ‘mist’. Jaja.
Hier thuis zijn we ook niet fit. Gelijk extra tabletten IVM uit de kast getrokken. Vandaag verse bouilon getrokken. Ben benieuwd of het doorzet
Het valt me op dat er erg veel mensen uit mijn omgeving flink ziek zijn. Hele gezinnen geveild door ‘griep’ En dat na weken ‘mist’. Jaja.
Negacionist, dit is wel degelijk corona.Jullie zijn niet de enige, ook ik heb griep, jawel: Griep, niks corona. Spierpijn, hoofdpijn en moe ademen gaat als gewoon en geen gehoest of wa en dat voor het eerst in...eh, jaaren. Toch slik ik IVM, liposomale vit. C en nog wat. Eet 'gezond', vers dus
Lig de meeste tijd op bed te zweten, wat naar mijn idee goed is, en na een 50 uur knap ik weer redelijk goed op.
Vraag mij af...Wat of hoe erg/heftig zou het kunnen zijn zonder IVM en vit C; vast wel heftiger.
Op buienradar zou er vandaag zon zijn, maar helaas zoals de laatste maanden is het zwerk grijs ( zonpanelen leveren minimaal!), dit klopt niet
Niet te hard lachen.
Niet te hard lachen.