Warrior of light
Well-known member
Nee deze mensen zijn juist niet gepriktGelukkig zijn ze wel geprikt, anders waren ze nog veel zieker geweest.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nee deze mensen zijn juist niet gepriktGelukkig zijn ze wel geprikt, anders waren ze nog veel zieker geweest.
> Vraag mij af...Wat of hoe erg/heftig zou het kunnen zijn zonder IVM en vit C; vast wel heftiger. <Negacionist, dit is wel degelijk corona.
Niet te hard lachen.
Van mij krijgen gevaccineerde vrouwen nog een zoen ook en ik kom er elke week mee in contact. Is de gedachte dat je ziek kan worden van deze contacten al niet de oorzaak dat je je niet goed voelt vraag ik mij hard op af?Ik lig al vanaf woensdagavond in m’n bed met griep, spierpijn en hoofdpijn zijn de symptomen maar mggc. Nu weer wat beter gelukkig en met bouillon wat aansterken. Ik ben wel met gevaccineerden in contact geweest en zou er bijna een mondkapje van gaan dragen.
Net weer een digitale brief van schooltje van mijn dochter.. ik moet me inhouden om niet onwijs hard te gaan lachen
Ja erg tochDe favoriete mantra:
"We zitten midden in een pandemie"
Wat een genot dat ik van dat gezeik geen last heb.Net weer een digitale brief van schooltje van mijn dochter.. ik moet me inhouden om niet onwijs hard te gaan lachen