Coronavirus

Wat een waardeloze systemen. Ach ja, het is de overheid maar.

Hoeveel van deze 75000+ zijn van de achterstand?

Ik sprak m’n moeder laatst en de huishoudster had Corona, nou ja een positieve test dan. Dus ik zeg joh welke klachten dan? Ja een beetje moe, last van haar keel en wat hoesten. Ik zeg joh, ik ben zieker geweest van 2 dagen griep dan zij van Corona. En die huishoudster rookt shag! Maar dat had er vast niets mee te maken hoor. 🤭 En dan aan mij vragen of ik me nog laat vaccineren! Joh laat maar zitten.

Nederlanders vinden het over het algemeen helemaal geweldig nu: een overheid die zegt wat ze moeten doen, overal regeltjes en wetjes, ze kunnen naar anderen wijzen die wel vrij durven te denken en zijn dan boos op zichzelf omdat ze dat niet kunnen, maar projecteren dat op de ander. Verder hoeven ze niet na te denken en krijgen gewoon hun salaris gestort.

Oké ik generaliseer een beetje en er gebeurt een hoop goeds in de wereld, maar man man wat gaat het langzaam. Ik merk wel dat m’n spirit weer helemaal terug is. Ik lach veel vaker en neem het leven en mezelf niet te serieus. Zin in de rest van het jaar.

Of past deze beter in het topic covid vaccinatie bijwerkingen? :unsure:

We zien een sterke toename van het aantal ziekmeldingen onder luchtverkeersleiders en van collega's die in quarantaine zitten", aldus de woordvoerder. Tot dusver is het LVNL gelukt om door te schuiven met vrije dagen de roosters ingevuld te houden. "Het ligt in de lijn der verwachting dat dit op korte termijn niet meer vol te houden is."

Dat betekent concreet dat er minder vliegtuigen kunnen landen en opstijgen op Schiphol dan gebruikelijk, omdat de capaciteit omlaag gaat als er minder luchtverkeersleiders zijn. "We hebben die signalen ook al afgegeven aan de klanten van de luchthaven, de luchtvaartmaatschappijen."
Vorige week maakte NS bekend als gevolg van oplopend coronaverzuim te snijden in de dienstregeling. Ook KLM liet al weten dat het minder vluchten zal uitvoeren doordat mensen verplicht thuiszitten door een coronabesmetting bij henzelf of iemand in hun omgeving.

• Haha
Waarderingen: Surv

Forum statistieken

Onderwerpen
4.536
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan