Lievergezond
Well-known member
Dat is een goede tip
Ik heb wel meer vreemde dingen gezien in dat uurtje dat ik moest wachten. Patiënten die hun hand uitstaken naar een arts of verpleegkundige bij binnekomst maar deze keihard werd geweigerd met antwoord: neehoor dat handen schudden dat doen we voorlopig nog maar even niet hè. Een oude man ik schat van 80 droop helemaal af een opgewekte vriendelijke vrouw ook. Ze zijn gewoon keihard bah en dat noemt zich zorgpersoneel
Moet eerlijk bekennen dat het best wel weer een klap is om in die matrix te stappen. Een hele tijd niet in het ziekenhuis geweest en ineens kom je weer terecht in die waanzin. Ik heb even wat positieve energie nodig
Ik zou het ook hebben: dat gevoel dat je omschrijft van die klap. Terwijl je ergens wel weet dat het grootste deel van de bevolking in die matrix zit. Ik heb wel eens vaker dat ik weet dat iets kan gebeuren en dan toch overvalt het me. Dan ging ik te weinig voorbereid. We hebben de afgelopen maanden gewoon even een beetje speling gehad, maar de teugels kunnen zo weer aangetrokken worden: dat zie je wel. We zitten in een grote globale sekte. Er zijn te veel ''enablers'' en ''lost children'' nog om goed een vuist te kunnen maken. Normaal dan stap je uit een sekte en gaat ''no contact'' als het je lukt. Maar uit deze globale sekte valt het niet zomaar mee om je er los van te maken.