En als het nou een variant op vogelgriep blijkt te zijn, wat dan?
Mike
Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
En als het nou een variant op vogelgriep blijkt te zijn, wat dan?
Mike
Zet dan wel voor de zekerheid een snavelkapje op! Dan verspreid je ook veel minder (herrie...)Ik ben gevaccineerd tegen vogelgriep en kan het daarom niet verspreiden. Dus ik ben onschuldig!
Slimme vogel dus. Ben jij soms een kraai?Ik ben gevaccineerd tegen vogelgriep en kan het daarom niet verspreiden. Dus ik ben onschuldig!
Wacht maar tot er fipronil in je eieren wordt ontdekt!Ik ben gevaccineerd tegen vogelgriep en kan het daarom niet verspreiden. Dus ik ben onschuldig!
Wel mooi dat een tijdje terug iedereen en zijn moeder vroeg naar qr code en nu is er opeens privacy
In Duitsland kregen ziekenhuizen 40 euro voor elke patiënt die in behandeling was en 80 euro voor elke ‘coronapatiënt’. Het werd pas echt lucratief als patiënten op de ic lagen en waren aangesloten op een beademingsapparaat.
Facturen van het Charité-ziekenhuis in Berlijn laten zien dat ze 6000 euro per dag kregen voor een geïsoleerde patiënt die op de ic lag. Als de patiënt aan de beademing lag, kwam daar nog eens 10.000 euro bij.
Het is een wereldwijd fenomeen: 'Overheid betaalt grif voor 'coronadoden', ook in Nederland'
"Sterfgevallen worden gewoon weggeschreven onder het kopje ‘corona’ omdat ziekenhuizen dan geld krijgen van de WHO of de overheid."www.ninefornews.nl
Corona is voorbij maar de QRiminelenpas wordt alvast ontdooit.
Bekijk bijlage 15260
En eerder dan je denkt. Op FB worden alweer waarschuwingen gegeven bij evenementen
Bekijk bijlage 15261