hilde
Well-known member
pechvogelJammer, ik heb er een grote voorraad van gekocht. Het is van Pfizer, dus ik dacht dat het wel goed zou zijn. Het vaccin van Pfizer was ook erg goed.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
pechvogelJammer, ik heb er een grote voorraad van gekocht. Het is van Pfizer, dus ik dacht dat het wel goed zou zijn. Het vaccin van Pfizer was ook erg goed.
McKinsey won Nederlandse contracten zonder aanbesteding
Het wereldwijde adviesbureau McKinsey kreeg contracten zonder aanbesteding in Nederland en het was een belangrijke schakel in de uitrol van het “nieuwe normaal” tijdens de Coronavirus angst campagne. Meld de Vrije Westerse Media.
DEN HAAG
Data-analist Cees van den Bos heeft FOI-documenten opgegraven over de rol die adviesbureau McKinsey speelde in de corona-aanpak van de Nederlandse overheid. Wopke Hoekstra, sinds 10 januari 2022 tweede vicepremier van Nederland en minister van Buitenlandse Zaken in het kabinet-Rutte 4, was voor zijn ministerschap partner bij dit adviesbureau.
McKinsey kreeg tijdens de pandemie verschillende opdrachten zonder aanbesteding en bleek een belangrijke schakel in de uitrol van het ‘nieuwe normaal’ en grote donaties aan ngo’s, ontdekte Van den Bos.
Het bureau kwam met ideeën voor een ‘tracing-app’ en er was ook een relatie met de controversiële maskerdeal van Sywert van Lienden. De echte jackpot waren echter de vaccins. Al in mei 2020 maakte McKinsey een powerpointpresentatie en won het contract voor vaccins.
De beerput onder Den Haag is groter dan heel Nederland.McKinsey won Nederlandse contracten zonder aanbesteding | commonsensetv.nl
Het wereldwijde adviesbureau McKinsey kreeg contracten zonder aanbesteding in Nederland en het was een belangrijke schakel in de uitrol van het "nieuwe ...commonsensetv.nl
Filmen van en vragen stellen aan deze mensen is gewoon toegestaan. Bijvoorbeeld over hun (afwezige) BIG registratie, informed consent en zo meer.Landelijk Meldpunt Prikbussen
Landelijk maakt de GGD zich weer klaar voor nieuwe prikrondes. Personeel van de vorige campagnes zijn grotendeels vertrokken omdat ze gewetensbezwaren kregen en niet meer wouden meewerken aan het geheel. De laatste campagne zijn veel studenten ingezet, zonder BIG registratie en zonder...t.me
Landelijk maakt de GGD zich weer klaar voor nieuwe prikrondes. Personeel van de vorige campagnes zijn grotendeels vertrokken omdat ze gewetensbezwaren kregen en niet meer wouden meewerken aan het geheel. De laatste campagne zijn veel studenten ingezet, zonder BIG registratie en zonder verantwoording/aansprakelijkheid.
Waarom al die moeite om een computermodel te maken (12 dagen). Maak gewoon een foto van dat virus (maar ja, daar zit het probleempje he?). Wel opvallend dat dit bedrijf ook allerlei andere aandoeningen als computermodel heeft gebouwd. Hadden ze in de jaren 80 al 3D techniek?En weer een computermodel i.p.v. een foto, deze keer in flashy 3D:
Mike
12 dagen?Waarom al die moeite om een computermodel te maken (12 dagen). Maak gewoon een foto van dat virus (maar ja, daar zit het probleempje he?). Wel opvallend dat dit bedrijf ook allerlei andere aandoeningen als computermodel heeft gebouwd. Hadden ze in de jaren 80 al 3D techniek?
The SARS-CoV-2 virus model is a part of Visual Science's non-commercial Viral Park project, with past work including models of HIV, influenza A/H1N1, Ebola, papilloma, and Zika virions.
Israëlisch onderzoek toont aan: vleermuizen niet de oorsprong van COVID-19 - Doe Zelf Normaal
Fruitvleermuis overdag.(foto credit: YUVAL BARKAI) In tegenstelling tot de stevige consensus die werd gevormd tijdens de COVID-19-pandemie, heeft een nieuwe TAU-studie geen duidelijk bewijs gevonden dat COVID-19 werd overgedragen door de zwart/bruine vliegende zoogdieren. Door JUDY...doezelfnormaal.nl
Gelukkig maar, anders krijg ik straks de schuld van @edwin