Lievergezond
Well-known member
Beetje respect hé?Voor ze!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Beetje respect hé?Voor ze!
Ja, die dekselse xbb variant... die gaat ons lelijk te grazen nemenBeetje respect hé?
Ja typisch Gelderland ook weer. Mensen nemen het daar niet zo nauw met de hygieneregels zoals we gewend zijn van ze.Ja, die dekselse xbb variant... die gaat ons lelijk te grazen nemen
Coronavariant waar vaccins minder vat op hebben, duikt op in Gelderland: ‘Dan zeg je toch even: oei’
NIJMEGEN- De zogeheten XBB-variant van het coronavirus, die hard rondgaat in het Aziatische Singapore, is in september ook voor het eerst in Nederland vastgesteld. In Gelderland. Deze variant lijkt veel minder vatbaar voor vaccins. ,,Dan zeg je toch even: ‘oei’”, zegt de Nijmeegse...www.gelderlander.nl
O jee, ik duik de schuilkelder in!Coronavariant waar vaccins minder vat op hebben, duikt op in Gelderland: ‘Dan zeg je toch even: oei’
NIJMEGEN- De zogeheten XBB-variant van het coronavirus, die hard rondgaat in het Aziatische Singapore, is in september ook voor het eerst in Nederland vastgesteld. In Gelderland. Deze variant lijkt veel minder vatbaar voor vaccins. ,,Dan zeg je toch even: ‘oei’”, zegt de Nijmeegse...www.gelderlander.nl
Wordt lastig denk ik Edwin, vaccinatie helpt dus niet. Dat proberen ze ons eigenlijk te vertellen, maar dan een beetje indirect.Ik hoop dat ze hier iets tegen kunnen doen.
Coronavariant waar vaccins minder vat op hebben, duikt op in Gelderland: ‘Dan zeg je toch even: oei’
Daar zullen ze vast wel een goede booster voor hebben, veilig en effectief daar twijfel ik niet aan!Ik hoop dat ze hier iets tegen kunnen doen.
Virus vangen en loslaten in de eerste en tweede Kamer lost gelijk een hoop problemen op, en de wappies in de kamers zijn toch immuunIk hoop dat ze hier iets tegen kunnen doen.
Virus vangen en loslaten in de eerste en tweede Kamer lost gelijk een hoop problemen op, en de wappies in de kamers zijn toch immuun
Virussen bestaan niet: herhaal: virussen bestaan niet!!Virus vangen en loslaten in de eerste en tweede Kamer lost gelijk een hoop problemen op, en de wappies in de kamers zijn toch immuun
Pas maar op ik hoorde Ab iets roepen over vogels ruimenDoe niet zo tegen onze democratisch gekozen volksvertegenwoordigers die dag in dag uit in ons belang aan het werk zijn.
De krant zegt van welVirussen bestaan niet: herhaal: virussen bestaan niet!!
Krant bevat veel fakenews, wist je dat?De krant zegt van wel
Krant bevat veel fakenews, wist je dat?
bijv:
Je kat is slim!zo te zien is Groningen van de aardbevingen af. Maar dit is geen krant toch... Mn kat wil er nog niet op schijten
Als die XBB variant maar geen omgebouwde is vind ik het bestJa, die dekselse xbb variant... die gaat ons lelijk te grazen nemen
Mooie symbolische cartoon ook
Jemig ik schrik me een hoedje!