Vrouw van dominee: sinds de uitrol van het vaccin begeleidt hij de ene na de andere begrafenis
in
Buitenland 28 december 2021 12:00
0
Begin deze maand deed Sarah Boyle, wier man dominee is, mee aan een vrijheidsprotest in het Engelse York. Ze deed voor de camera van
het YouTube-kanaal English English een boekje open over de gevolgen van de coronaprik.
Ze zei dat we ons op dit moment in de grootste strijd bevinden die ooit heeft plaatsgevonden. “Veel mensen zien niet wat er gaande is. Ze halen de prik; prik één, prik twee, prik drie,” zei Boyle. “Ze blijven prikken halen tot ze een vaccinpaspoort krijgen en op dat moment zijn ze slaaf van het systeem.”
Normaal gesproken biedt een vaccin immuniteit. De Britse premier Boris Johnson en anderen hebben inmiddels gezegd dat deze prik geen immuniteit biedt en verspreiding van corona niet voorkomt, aldus Boyle.
Heel ziek
“De meeste mensen met corona die ik ken, zijn dubbel of driedubbel gevaccineerd. Ze zijn heel ziek,” zei ze. Op het hoogtepunt van de pandemie hoefde haar man bijna geen begrafenissen te begeleiden.
Eén van haar zoons moest naar het ziekenhuis, dat zo goed als uitgestorven was. Ze kon meteen terecht op de spoedeisende hulp.
Tragisch
“Sinds de uitrol van het vaccin begeleidt mijn man de ene na de andere begrafenis,” benadrukte ze. “Mensen sterven nu als gevolg van vaccinatieschade. Hartaanvallen, beroertes, bloedproppen,
myocarditis oftewel hartontsteking en later: kanker. Mijn man krijgt het ene na het andere telefoontje. Het is tragisch.”
“Het is niet eens een vaccin. Het werkt niet, het is een experiment.”