COVID vaccinatie bijwerkingen

Gary Taubes leeft nog. Ken hem van lezingen voor “Low Carb Down Under”. Bedoel je wellicht iemand anders?

Dick
Excuses ja dan moet het iemand anders zijn... Een mannelijke auteur die een boek schreef over (vette) voeding en die 8 jaar terug of zo stierf aan een hartkwaal die in zijn familie bekend zou zijn. Ik zoek nog even verder.

Excuses ja dan moet het iemand anders zijn... Een mannelijke auteur die een boek schreef over (vette) voeding en die 8 jaar terug of zo stierf aan een hartkwaal die in zijn familie bekend zou zijn. Ik zoek nog even verder.
Misschien Ramiel Nagel?

Misschien Ramiel Nagel?
Nee die bedoelde ik niet. Dank je @Wida. Ook triest van Ramiel Nagel eigenlijk.
Het is een auteur die aan hartfalen overleed dat erfelijk zou zijn en in de familie heerste. Dat herinner ik me nog wel goed denk ik. Maar ik ben zijn naam vergeten. Ik dacht dat hij een boek had geschreven over vetten. Maar ik kan het echt nergens terugvinden. Ik kan het niet uitstaan!

Het is een auteur die aan hartfalen overleed dat erfelijk zou zijn en in de familie heerste. Dat herinner ik me nog wel goed denk ik. Maar ik ben zijn naam vergeten. Ik dacht dat hij een boek had geschreven over vetten. Maar ik kan het echt nergens terugvinden. Ik kan het niet uitstaan!
Ik hoop dat de naam gauw opduikt vanuit een verscholen hoekje in jouw of iemand anders' hoofd ;)

Bedoel je Andrew Hall Cutler?

Barry Groves misschien?
Hartelijk dank @Medusa : goh geen idee hoe je hem vond: ik zat maar te zoeken: kon hem nergens meer terugvinden op het net maar dat is hem precies ja. Hier bijv. zo'n citaat over zijn doodsoorzaak:
“Barry Groves died of the very thing he claimed his diet prevented, a heart attack.
Ik herinner me dus dat Mike vertelde dat hij had vernomen dat Groves is gestorven aan een erfelijke hartkwaal. Bovenstaand citaat komt hier vandaan:

New York Times-redacteur Carlos Tejada is op 49-jarige leeftijd overleden aan een hartaanval. In een meer dan 700 woorden tellend artikel over zijn leven en carrière laat de krant een belangrijk detail weg: hij haalde op de dag voor zijn dood zijn boosterprik.

Tejada was getrouwd en had twee kinderen. Hij werkte jarenlang voor de Wall Street Journal voordat hij in 2016 de overstap maakte naar de New York Times, schrijft journalist Alex Berenson, die zelf ook voor de krant werkte, op Substack.

In juli haalde Tejada het coronavaccin van Janssen. Hij liet op zijn Instagrampagina weten dat hij dankbaar was om de prik te mogen ontvangen.

Op 16 december kreeg hij in Seoel in Zuid-Korea een ‘booster’ van Moderna. Berenson merkt op dat het mixen van coronavaccins nooit getest is op veiligheid. Daarnaast gaf Tejada geen geïnformeerde toestemming, aangezien het formulier was opgesteld in het Koreaans, een taal die hij niet machtig was.

Een dag later stierf de redacteur aan een hartaanval, zo liet zijn vrouw Nora weten op zijn Twitterpagina, die inmiddels is afgeschermd.

Als dit de Times niet wakker schudt, weet ik het ook niet meer, aldus Berenson.

Was het niet een aandoening die gevaarlijk hoge bloeddruk veroorzaakte? Hij is in de auto naast zijn vrouw overleden, ik zal.kijken of ik de emailwisseling met Barry's vrouw nog kan terugvinden

Mike

Zijn vrouw heette Monica. Dit is wat ze me schreef op 7 augustus 2013:

He had SVT - supra ventricular tachycardia (very fast heart beat). He had been diagnosed some years ago. Declined NHS treatment and followed the advice of an American doctor. I do not know who. That medication, supplements etc.kept him OK. He had very few episodes of SVT that I know of and they usually lasted 10-15 minutes. His heart beat would then return to normal.

On 26 April we were on our way to Birmingham for me to see a doctor when his SVT started. He decided we continue rather than go home and I drove. I could see him checking his pulse, we were in very heavy traffic. We were not far from where we were going when he said, 'it is not slowing down'. It had been going on for 45 minutes by then. I immediately turned off the very busy road, into a side street. Turned to him and he died.

A lady called the medics and we tried to resusitate him, but I knew he had died. (He was the 4th person to die on me!). My life has not been the same since.

Mike

Vrouw van dominee: sinds de uitrol van het vaccin begeleidt hij de ene na de andere begrafenis​

in Buitenland 28 december 2021 12:00 0

Begin deze maand deed Sarah Boyle, wier man dominee is, mee aan een vrijheidsprotest in het Engelse York. Ze deed voor de camera van het YouTube-kanaal English English een boekje open over de gevolgen van de coronaprik.
Ze zei dat we ons op dit moment in de grootste strijd bevinden die ooit heeft plaatsgevonden. “Veel mensen zien niet wat er gaande is. Ze halen de prik; prik één, prik twee, prik drie,” zei Boyle. “Ze blijven prikken halen tot ze een vaccinpaspoort krijgen en op dat moment zijn ze slaaf van het systeem.”
Normaal gesproken biedt een vaccin immuniteit. De Britse premier Boris Johnson en anderen hebben inmiddels gezegd dat deze prik geen immuniteit biedt en verspreiding van corona niet voorkomt, aldus Boyle.

Heel ziek​

“De meeste mensen met corona die ik ken, zijn dubbel of driedubbel gevaccineerd. Ze zijn heel ziek,” zei ze. Op het hoogtepunt van de pandemie hoefde haar man bijna geen begrafenissen te begeleiden.

Eén van haar zoons moest naar het ziekenhuis, dat zo goed als uitgestorven was. Ze kon meteen terecht op de spoedeisende hulp.

Tragisch​

“Sinds de uitrol van het vaccin begeleidt mijn man de ene na de andere begrafenis,” benadrukte ze. “Mensen sterven nu als gevolg van vaccinatieschade. Hartaanvallen, beroertes, bloedproppen, myocarditis oftewel hartontsteking en later: kanker. Mijn man krijgt het ene na het andere telefoontje. Het is tragisch.”

“Het is niet eens een vaccin. Het werkt niet, het is een experiment.”

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.667
Nieuwste lid
Janinesee
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan