COVID vaccinatie bijwerkingen

Ik zie wel een verband in die opmerking. Namelijk alles wat na een vaccinatie gebeurt is wil niet zeggen dat het door de vaccinatie komt. Mensen krijgen al sinds mensenheugenis kanker. Dat kan voor en na een vaccinatie gebeuren. Dat wil niet zeggen dat A aan B gelinkt is. Dat kan je gewoon niet stellen zonder feitenkennis. En hetzelfde geldt dus voor die geldprijs. Als je denkt dat je buurman doodneerviel 3 weken na een prik en dat het daardoor kwam kan je net zo goed zeggen dat Pietje van de melkboer de lotto won 3 weken na een vaccinatie en het dus ook daar door kwam. Toch? Zo lees ik het.

Ik zie wel een verband in die opmerking. Namelijk alles wat na een vaccinatie gebeurt is wil niet zeggen dat het door de vaccinatie komt. Mensen krijgen al sinds mensenheugenis kanker. Dat kan voor en na een vaccinatie gebeuren. Dat wil niet zeggen dat A aan B gelinkt is. Dat kan je gewoon niet stellen zonder feitenkennis. En hetzelfde geldt dus voor die geldprijs. Als je denkt dat je buurman doodneerviel 3 weken na een prik en dat het daardoor kwam kan je net zo goed zeggen dat Pietje van de melkboer de lotto won 3 weken na een vaccinatie en het dus ook daar door kwam. Toch? Zo lees ik het.
@Kajak13 https://stevekirsch.substack.com/p/bhakdiburkhardt-pathology-results (met dank aan @Heks voor deze link)

• Leuk
Waarderingen: Heks
away-troll-you-have-no-power-herei-5360389.png

• Verdrietig
Waarderingen: Gaia
Bekende tweede mrna bijwerkingen met de stofwisseling. Niets aan te doen volgens doktoren.

Vervolgens een hersenbloeding met alle gevolgen van dien. Vorige week de booster gehaald. Het gaat nog lang duren voordat de ogen open gaan.

Ik hoor de mensen alleen maar over de boosters en de afspraak maken. Totale waanzin. 🤦‍♂️

In deze achterlijke situatie ga je echt aan jezelf twijfelen. Ben ik nou GVD gek aan het worden. 🤬

Laatst bewerkt:
MWtje , weet je toevallig of het mogelijk is dat iemand exceem krijgt van 2x die eerste prikken?
Kleindochter heeft zich destijds om laten praten want dan konden ze weer van alles en nog wat doen.
Als kind had ze al exceem, is dus nu terug. Is veel te opvallend dat het nu na de prikken terugkomt. Dus is een bijwerking van de prikken.
Toctino wordt voorgeschreven door arts. DURE rommel.
Hoop dat Ivermectine of Averm. gaat helpen.

MWtje , weet je toevallig of het mogelijk is dat iemand exceem krijgt van 2x die eerste prikken?
Kleindochter heeft zich destijds om laten praten want dan konden ze weer van alles en nog wat doen.
Als kind had ze al exceem, is dus nu terug. Is veel te opvallend dat het nu na de prikken terugkomt. Dus is een bijwerking van de prikken.
Toctino wordt voorgeschreven door arts. DURE rommel.
Hoop dat Ivermectine of Averm. gaat helpen.
Parasite Protocol Update:

My wife and I are about 6 weeks into the protocol. Her anxiety disappeared after 2 weeks. It's still gone. I'm noticing improvements in her overall mood. Now her eczema is completely gone. She had it really bad on her palms. They were cracked and bleeding back in September.

Protocol B – this is a 1-month protocol based on Fenbendazole and Ivermectin only, with both taken for a longer period to deal with persistent infections * Try this protocol if dealing with a difficult infection or developing resistance

Piloot slaat alarm over bijwerkingen: ‘Dit moet stoppen’​

in Buitenland 30 december 2021 17:30 0

Bij Real America’s Voice vertelden piloten over de bijwerkingen die de coronavaccins veroorzaken en de risico’s die dat met zich meebrengt.
Eén van hen, Greg Pearson, vertelde dat hij het vaccin in eerste instantie niet wilde nemen en nog nooit een griepprik heeft gehaald. Aangezien hij in Hawaï woont en familie heeft in Californië, staten waar strenge reisbeperkingen van kracht zijn, en zijn werkgever het vaccin verplicht stelde, ging hij overstag en besloot hij de prik toch te halen.

Met alle risico’s van dien​

Op de dag dat hij zich liet inenten was er nog niets aan de hand. Pearson ging naar bed, maar werd midden in de nacht wakker omdat zijn hart als een gek tekeerging. De piloot belandde op de spoedeisende hulp en bleek last te hebben van boezemfibrilleren, wat kan leiden tot een beroerte.
“Ik had op 30 meter hoogte een beroerte kunnen krijgen terwijl ik een vliegtuig probeerde te landen,” zei Pearson. Met alle risico’s van dien.

Ze houden dit onder de pet​

De piloot zei ook dat de autoriteiten je hier niets over vertellen. “Ze houden dit onder de pet.” Hij voegde toe dat veel piloten zich niet durven uit te spreken. “Ze vrezen represailles.”
Er zijn piloten die vliegen terwijl ze last hebben van een verpletterende pijn op de borst of in het hoofd, aldus Pearson. “Dit moet stoppen.”

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.667
Nieuwste lid
Janinesee
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan