COVID vaccinatie bijwerkingen

There are people who are gonna say healthy young athletes dropping to the field and having cardiac arrests during games is nothing new. It happens to a certain number of athletes around the world every year. What they're attempting to gloss over and ignore and keep people from paying attention to is the vast increase in the number of athletes having these seizures around the globe. There are hundreds, not dozens.

Nederland krijgt toch ineens behoorlijke bekendheid.

Merken wij forumleden dit ook in onze kringen?
Ik vernam wel dat iemand een uitvaartondernemer in de familie heeft. Dzee uitvaartondernemer had tegen oma lopen foeteren dat ze zich niet liet prikken, maar vertelde vervolgens ook dat het vreselijk druk is.

Bekende van het werk vermoord in het begin van de comacrisis. Daarna collega aan een herseninfarct (ongetwijfeld na de prik) -had eerder nooit wat en eentje hersentumor die ineens heel snel gegaan (rarara hoe kan dat?).

• Thanks
Waarderingen: Heks
Nederland krijgt toch ineens behoorlijke bekendheid.

Merken wij forumleden dit ook in onze kringen?
Ik vernam wel dat iemand een uitvaartondernemer in de familie heeft. Dzee uitvaartondernemer had tegen oma lopen foeteren dat ze zich niet liet prikken, maar vertelde vervolgens ook dat het vreselijk druk is.
In mijn krijgen is er (nog) niemand overleden. Ken wel 4 mensen die wat mankeren na de fuckzinaties, drie met kanker en 1 met een hartinfarct.

Bekende van het werk vermoord in het begin van de comacrisis. Daarna collega aan een herseninfarct (ongetwijfeld na de prik) -had eerder nooit wat en eentje hersentumor die ineens heel snel gegaan (rarara hoe kan dat?).
Oja en iemand uit de vriendenkring: darmkanker sinds 4 maanden of zo en nog een collega die nooit wat had, begin 50 en die kreeg een hartinfarct vlak na (lees: door) de lockdown. Toen was ze nog geeneens geprikt en dan nog die prikken erna er bovenop. Die is nu aan het 'revalideren'. Die zien we nooit weer terug op het werk denk ik helaas. Vriendin vertelde terloops (maar ze wist heus wel tegen wie ze het zei) dat ze drie koortslippen kreeg vlak na die prikken. Vertelde over evenwichtsstoornis bij haar geprikte moeder sinds die prikken. En de man van mijn collega had ook die evenwichtsstoornis weer terug gekregen na de prikken.

Laatst bewerkt:

Meer daarover: https://stevekirsch.substack.com/p/bhakdiburkhardt-pathology-results

Nou ik luister. Hoe denk je dat hier een causaal verband in zit?

Oja en iemand uit de vriendenkring: darmkanker sinds 4 maanden of zo en nog een collega die nooit wat had, begin 50 en die kreeg een hartinfarct vlak na (lees: door) de lockdown. Toen was ze nog geeneens geprikt en dan nog die prikken erna er bovenop. Die is nu aan het 'revalideren'. Die zien we nooit weer terug op het werk denk ik helaas. Vriendin vertelde terloops (maar ze wist heus wel tegen wie ze het zei) dat ze drie koortslippen kreeg vlak na die prikken. Vertelde over evenwichtsstoornis bij haar geprikte moeder sinds die prikken. En de man van mijn collega had ook die evenwichtsstoornis weer terug gekregen na de prikken.
In mijn vriendenkring zijn er een aantal overleden aan en door corona. Besmet geraakt, doodziek, in het ziekenhuis terecht gekomen, daarna op de ic, op de buik gedraaid aan het zuurstof en in een kunstmatige coma gebracht en vervolgens gestikt. Corona had hun hele longen aangetast.
Andere vriendin vertelde terloops dat ze na corona (mild verloop) al een jaar thuis zat met long covid en nog steeds niet kon werken en revalidatie had.
Een man van een vriendin van me ruikt al anderhalf jaar niks en een andere vriendin haar kind moest met 23 weken met spoed worden gehaald. Kind overleden en moeder op de ic.

Just saying.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.534
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan