COVID vaccinatie bijwerkingen

Godsgeschenk, let je op? Zie ook deze video die eerder door een ander forumlid gepost is:

Je mag van geluk spreken dat je heelhuids dat ziekenhuis uit bent gekomen! En i.p.v. je vriend dankbaar te zijn dat hij je daar naartoe heeft gestuurd zou je hem per direct met kop en kont de keet uit moeten schoppen!

Mike

De dubbelgevaccineerde drummer van mijn band vertelde me laatst dat hij een ruimte huurt van een groep mensen die weigeren zich te laten prikken, testen, etc. Maar een van hen belandde recentelijk in het ziekenhuis en overleed aan 'corona'. Nu zijn de anderen toch wel enorm geschrokken! Wat is er met deze man gebeurd in dat ziekenhuis?!

Mike

Godsgeschenk, let je op? Zie ook deze video die eerder door een ander forumlid gepost is:

Je mag van geluk spreken dat je heelhuids dat ziekenhuis uit bent gekomen! En i.p.v. je vriend dankbaar te zijn dat hij je daar naartoe heeft gestuurd zou je hem per direct met kop en kont de keet uit moeten schoppen!

Mike
Mike, ik ontken zeer zeker niet dat mensen verkeerd behandeld worden en zijn geworden. Misschien ik ook wel. Ik heb echter paniekaanvallen gehad op de IC vanwege de zuurstofbehandeling. Die hebben ze toen stopgezet, mij dus afgekoppeld en een zuurstofmasker gegeven. Ik denk dat dat een goede zet was. Misschien ben ik mede door overgewicht op de IC gekomen. Misschien ben ik doordat ik allang ivermectine genomen had, toch zeer snel uit het ziekenhuis gekomen en snel geregenereerd. Ik weet het niet en sta zelf voor een raadsel. Hoe dan ook, ik leef en ga door met mijn principes en zal de prik nooit nemen. Verder probeer ik zo positief mogelijk te leven in deze heel moeilijke tijd.

Dorothé

Laatst bewerkt:
Mike, ik ontken zeer zeker niet dat mensen verkeerd behandeld worden en zijn geworden. Misschien ik ook wel. Ik heb echter paniekaanvallen gehad op de IC vanwege de zuurstofbehandeling. Die hebben ze toen stopgezet, mij dus afgekoppeld en een zuurstofmasker gegeven. Ik denk dat dat een goede zet was. Misschien ben ik mede door overgewicht op de IC gekomen. Misschien ben ik doordat ik allang ivermectine genomen had, toch zeer snel uit het ziekenhuis gekomen en snel geregenereerd. Ik weet het niet en sta zelf voor een raadsel. Hoe dan ook, ik leef en ga door met mijn principes en zal de prik nooit nemen. Verder probeer ik zo positief mogelijk te leven in deze heel moeilijke tijd.

Dorothé
Ik wil toch nog even hierop terugkomen. Ik bespeur, misschien onterecht, alsof mij deze gehele zaak van de IC kwalijk genomen wordt.
Hier mijn uitleg:
Ik had 10 dagen tamelijk hoge koorts, kon niet meer eten, bijna niet meer lopen en voelde me misselijk. Ik weigerde om aan corona te denken en wilde geen arts bezoeken. Toen ben ik, zo constateerde mijn vriend, vreemd gaan ademen. Hij heeft toen de huisarts gebeld, die is gekomen en had vastgesteld dat mijn saturatie ongeveer 42% was. Daarop heeft ze (de huisarts) de ambulance gebeld. Die hebben mij opgehaald en gevraagd of ik instemde met de therapie van de IC met in coma-brenging. Er bleef mij niet veel anders over, want een andere therapie was er niet, dus ik moest er wel in mee gaan.
Toen ik uit de coma ontwaakte was het een hele hel terug naar normaal. Eerst moest ik weer leren zitten, staan, langzaam stapjes maken en bij alles leek het wel alsof mijn longen het begaven. Ook eten moest ik weer leren, maar dat ging snel goed. Ik kon eten zonder me te verslikken, dus mocht ik vrij snel na de coma, weer wat pudding eten en appelmoes (tot het me de keel uit kwam).
Tja, al met al heel zwaar en ik wist niet hoe ik weer ooit normaal zou kunnen lopen. Toen had ik een droom waar ik aan het dansen was en dat stemde me zeer triest, want ik dacht dat dat wel een hele zware weg zou gaan worden om dat ooit weer voor elkaar te krijgen.
Maar waar een wil is is een weg. Ik woon in een bungalow, dus deed ik trapoefeningen in het dichts bij zijnde winkelcentrum en bij mijn vader. Toen kwam de top 2000 op de tv en jawel, ik ging over mijn grenzen en danste heftig techno mee. Ik heb het geweten, maar was toch megagelukkig dat het weer een beetje ging.
Ja, en het ging steeds beter. Thuis van langzaam vooruit kruipen, naar een dik uur in de stad rondlopen.
Nu met de fysio gaat het echt al heel goed. Echter als ik een tijdje gezeten heb en ik sta dan op, is het alsof ik een zak cement op mijn voeten heb. En mijn reuk heeft zich veranderd naar een constant nare reuk in de neus.
Tja, wat zal ik uiteindelijk ervan zeggen.
Ik had misschien geen IC behandeling hoeven ondergaan. Maar wat als er geen andere keuze is?
Deze IC behandeling heeft mijn spieren verzwakt en daar moet ik van regenereren. Van de corona heb ik verder geen consequenties. Ja, ik moet bloedverdunners nemen voor het oplossen van de embolieën en binnenkort (op 18 februari) ga ik de laatste bloedverdunner nemen. Hoera!
Het personeel in het ziekenhuis heeft gedaan wat ze konden, zelfs nog iets meer. Ze hebben me echt verwend en waren zeer zorgzaam. Als de behandeling niet de juiste mocht zijn, kunnen zij er niets aan doen.
Ik sta nog steeds achter alles wat ik over corona van te voren dacht en behoud mijn principes. Ik ben uiterst tegen de coronapas, de maatregelen en het vaccin. Ik volg nog steeds de voor mij belangrijke info en zal nooit de experimentele gentherapie nemen.
Tot zover mijn verhaal.
Conclusie: Ik ben niet voor plezier op de IC gekomen. Gelukkig ben ik er goed vanaf gekomen.

Dorothé

Er bleef mij niet veel anders over, want een andere therapie was er niet, dus ik moest er wel in mee gaan.

Dorothe,

dank je wel dat je de moeite neemt om dingen uit te leggen, al ben je niemand verantwoording verschuldigd.

Terugkomend op bovenstaande passage van jou de volgende vraag:
zou je voor maart 2020 dezelfde klachten / diagnose / behandeling hebben gekregen? Hoe anders zou het gegaan zijn?

Vraag jij je dat misschien ook af?

Laatst bewerkt:
Dorothe,

dank je wel dat je de moeite neemt om dingen uit te leggen, al ben je niemand verantwoording verschuldigd.

Terugkomend op bovenstaande passage van jou de volgende vraag:
zou je voor maart 2020 dezelfde klachten / diagnose / behandeling hebben gekregen? Hoe anders zou het gegaan zijn?

Vraag jij je dat misschien ook af?
Precies dat. Hoe was het geweest voordat dit hele hysterische circus was opgetuigd? Een saturatie van 46%? Dan leef je dus niet meer, dit hele zaakje stinkt van begint tot eind! Ik weet niet welke dubieuze rol je huisarts speelt in dit verhaal, maar ik gooi het nog steeds op een heftige griep die thuis gewoon zijn beloop had moeten worden gelaten. Het is niet mijn taak om tussen jou en je vriend te gaan zitten, maar m.i. heeft hij een zeer kwalijke rol gespeeld in dit geheel en maak je hem onterecht tot een soort held. We zien nu in korte tijd een bericht van iemand anders die ook de diagnose 'longembolie' kreeg, ook ;uit het niets'. En dan hebben we nog die man in dat filmpje die bewusteloos in het ziekenhuis belandde en wakker werd aan de beademing met een infuus met allerlei troep erin. Die ziekenhuizen zijn DOODSMACHINES en het is een godswonder dat je er intact uit bent gekomen! De huidige klachten die je nu ervaart zijn m.i. het gevolg van de BEHANDELING die je daar hebt ondergaan en niet de klacht waarvoor je aanvankelijk in het ziekenhuis bent beland. Kortom, het stinkt en de andere kant opkijken en weer doorgaan met je leven is een keus die ikzelf niet zou maken.

Mike

Mike
Dit gebeurt dus echt :
Een collega van mij, gepesioneerd maar werkt nog wat voor de lol, vertelde het horror verhaal over zijn nog oudere broer die in het zh kwam vanwege -naar ik meen - nierproblemen.
Toen hij het zh belde na zijn opname om informatie kreeg hij als antwoord dat zijn broer inmiddels al vanuit het zh in Gorinchem was overgeplaatst naar Dordrecht.
Bij het informeren in Dordrecht bleek dat hij inmiddels op de IC lag en in coma was gebracht vanwege COVID.
Dat was helemaal niet waarom hij in het ziekenhuis kwam en hij HAD niet eens COVID (dit was aan het begin van de pandemie, dus nog voor de PCR er was.)
Hij heeft hemel en aarde moeten bewegen om hem uit coma te laten terughalen en van de IC af te krijgen. Uiteraard had hij daarna erge bijwerkingen van de zuurstoftoediening.
Maar nog geluk want ik denk dat hij het ziekenhuis verder niet zou hebben overleefd.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan