Fries Foar Frijhiid
Well-known member
Wintertijd?Fluitjes, klimaatverandering en de zomertijd zijn de grootste bedreigingen voor de mens.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wintertijd?Fluitjes, klimaatverandering en de zomertijd zijn de grootste bedreigingen voor de mens.
Mike, ik ontken zeer zeker niet dat mensen verkeerd behandeld worden en zijn geworden. Misschien ik ook wel. Ik heb echter paniekaanvallen gehad op de IC vanwege de zuurstofbehandeling. Die hebben ze toen stopgezet, mij dus afgekoppeld en een zuurstofmasker gegeven. Ik denk dat dat een goede zet was. Misschien ben ik mede door overgewicht op de IC gekomen. Misschien ben ik doordat ik allang ivermectine genomen had, toch zeer snel uit het ziekenhuis gekomen en snel geregenereerd. Ik weet het niet en sta zelf voor een raadsel. Hoe dan ook, ik leef en ga door met mijn principes en zal de prik nooit nemen. Verder probeer ik zo positief mogelijk te leven in deze heel moeilijke tijd.Godsgeschenk, let je op? Zie ook deze video die eerder door een ander forumlid gepost is:
BLOCKBUSTER: MAN ESCAPES HOSPITAL "COVID" MURDER ATTEMPT
This guy rolled his car. He woke up. He was trying to get out. EMT knocked him out with drugs. They loaded him onto a chopper. 8 hours later he woke up on a vent and and managed to remove the catheter...odysee.com
Je mag van geluk spreken dat je heelhuids dat ziekenhuis uit bent gekomen! En i.p.v. je vriend dankbaar te zijn dat hij je daar naartoe heeft gestuurd zou je hem per direct met kop en kont de keet uit moeten schoppen!
Mike
Ik wil toch nog even hierop terugkomen. Ik bespeur, misschien onterecht, alsof mij deze gehele zaak van de IC kwalijk genomen wordt.Mike, ik ontken zeer zeker niet dat mensen verkeerd behandeld worden en zijn geworden. Misschien ik ook wel. Ik heb echter paniekaanvallen gehad op de IC vanwege de zuurstofbehandeling. Die hebben ze toen stopgezet, mij dus afgekoppeld en een zuurstofmasker gegeven. Ik denk dat dat een goede zet was. Misschien ben ik mede door overgewicht op de IC gekomen. Misschien ben ik doordat ik allang ivermectine genomen had, toch zeer snel uit het ziekenhuis gekomen en snel geregenereerd. Ik weet het niet en sta zelf voor een raadsel. Hoe dan ook, ik leef en ga door met mijn principes en zal de prik nooit nemen. Verder probeer ik zo positief mogelijk te leven in deze heel moeilijke tijd.
Dorothé
Er bleef mij niet veel anders over, want een andere therapie was er niet, dus ik moest er wel in mee gaan.
Precies dat. Hoe was het geweest voordat dit hele hysterische circus was opgetuigd? Een saturatie van 46%? Dan leef je dus niet meer, dit hele zaakje stinkt van begint tot eind! Ik weet niet welke dubieuze rol je huisarts speelt in dit verhaal, maar ik gooi het nog steeds op een heftige griep die thuis gewoon zijn beloop had moeten worden gelaten. Het is niet mijn taak om tussen jou en je vriend te gaan zitten, maar m.i. heeft hij een zeer kwalijke rol gespeeld in dit geheel en maak je hem onterecht tot een soort held. We zien nu in korte tijd een bericht van iemand anders die ook de diagnose 'longembolie' kreeg, ook ;uit het niets'. En dan hebben we nog die man in dat filmpje die bewusteloos in het ziekenhuis belandde en wakker werd aan de beademing met een infuus met allerlei troep erin. Die ziekenhuizen zijn DOODSMACHINES en het is een godswonder dat je er intact uit bent gekomen! De huidige klachten die je nu ervaart zijn m.i. het gevolg van de BEHANDELING die je daar hebt ondergaan en niet de klacht waarvoor je aanvankelijk in het ziekenhuis bent beland. Kortom, het stinkt en de andere kant opkijken en weer doorgaan met je leven is een keus die ikzelf niet zou maken.Dorothe,
dank je wel dat je de moeite neemt om dingen uit te leggen, al ben je niemand verantwoording verschuldigd.
Terugkomend op bovenstaande passage van jou de volgende vraag:
zou je voor maart 2020 dezelfde klachten / diagnose / behandeling hebben gekregen? Hoe anders zou het gegaan zijn?
Vraag jij je dat misschien ook af?
Dit gebeurt dus echt :Godsgeschenk, let je op? Zie ook deze video die eerder door een ander forumlid gepost is:
BLOCKBUSTER: MAN ESCAPES HOSPITAL "COVID" MURDER ATTEMPT
This guy rolled his car. He woke up. He was trying to get out. EMT knocked him out with drugs. They loaded him onto a chopper. 8 hours later he woke up on a vent and and managed to remove the catheter...odysee.com
Je mag van geluk spreken dat je heelhuids dat ziekenhuis uit bent gekomen! En i.p.v. je vriend dankbaar te zijn dat hij je daar naartoe heeft gestuurd zou je hem per direct met kop en kont de keet uit moeten schoppen!
Mike