COVID vaccinatie bijwerkingen

BREAKING NEWS!

Persbureau Reutels:

Een selecte en gerenomeerde groep wetenschapers is na gedegen wetenschappelijk beraad en onderzoek unaniem tot de conclusie gekomen dat alle levende mensen mét een hart mogelijk tijdens hun leven een hartaanval kunnen krijgen door elke gebeurtenis en onder welke omstandigheden dan ook.

Geruststellend is dat zowel Pfizer als Moderna hebben aangekondigd een mRNA fuxxin te zullen ontwikkelen dat mensen even harteloos maakt als vele aan WHO & WEF gerelateerde harteloze meelopers en politici.

BREAKING NEWS!

Persbureau Reutels:

Een selecte en gerenomeerde groep wetenschapers is na gedegen wetenschappelijk beraad en onderzoek unaniem tot de conclusie gekomen dat alle levende mensen mét een hart mogelijk tijdens hun leven een hartaanval kunnen krijgen door elke gebeurtenis en onder welke omstandigheden dan ook.

Geruststellend is dat zowel Pfizer als Moderna hebben aangekondigd een mRNA fuxxin te zullen ontwikkelen dat mensen even harteloos maakt als vele aan WHO & WEF gerelateerde harteloze meelopers en politici.

Ik denk dat we zo langzamerhand een vaxxin nodig hebben tegen al die vaxxins 😁

Een saturatie van 40-60 procent kan zeker maar is een acute situatie en daarbij moet per direct gehandeld worden! Dat is een kwestie van leven op dood. Je mag je vriend wel dankbaar zijn.

Een gewone longonsteking (je hebt dan nog viraal en bacteriaal) verloopt in de regel anders en milder dan een longontsteking door covid. Bij een bacterie geef je een antibioticum dat kan bij een virus niet.
Bij een 'gewone' longontsteking is vaak maar een deel van de long ziek. De rest van de long is gezond. Bij het coronavirus zien we vaak dat de ontsteking door de hele long of in beide longen zit. Daardoor kan de long niet meer goed zuurstof opnemen.

Het overnemen van de beademing door een machine is nodig omdat de besmetting met het coronavirus voor ernstige ontstekingen in de longen heeft gezorgd. Dat maakt het voor lichaam moeilijk om genoeg zuurstof binnen te krijgen en koolzuur uit te scheiden.
Deze vorm van beademing wil je ook echt niet hebben met je volle verstand. Dat is niet te handelen. Daarom worden deze mensen in slaap gehouden.

Mike, je lag zelf ook een poos terug in het ziekenhuis toch? hoezo zijn ziekenhuizen doodsmachines?
Als jij de volgende keer twee benen breekt bij een aanrijding ga je dan ook voor je behandeling naar Willem Engnek of naar Thierry?
Kom op zeg, nu ben je echt aan het opruien. Natuurlijk zijn ziekenhuizen geen doodsmachines. En als het nodig is ben je zelf maar wat blij dat ze bestaan.
Wat zit je toch te stangen telkens. Als ik niet beter zou weten zou ik denken dat je een micropenis hebt.

Dorothe zoals ik het nu zo lees ben je na al die maanden nog steeds herstellende. Je hebt het dus flink te pakken gehad. Denk je er nu niet een klein beetje anders over? Te meer omdat je omikron nog makkelijk op zou kunnen lopen en je weerstand natuurlijk nog niet helemaal optimaal is nu.

Verder krijgt men myocarditis van covid niet van de vaccins (ja dat kan ook maar die kans is echt minimaal en van covid significant groter)

Ik lees hier veel interessante artikelen maar ook heel veel waanzin. Sommige mensen kunnen echt het kaf niet van het koren scheiden en geen verbanden leggen of causaliteit herkennen. Dan wordt het vanzelf vaak lachwekkend. En is dat wat je wil?

Jonathan.
Wat raar dat Jonathan zijn schoonzoon Engnek noemt? Hij zei in de feminisme topic dat Dorien rose zijn dochter is🤣
Trollie!

Beetje onrustige compilatie over vaxxinatieschade maar wel een duidelijke boodschap.
De vaccinatieschade is helaas veel groter dan wij ons kunnen voorstellen!! Om je hier een duidelijk beeld van te kunnen geven in de huidige gecensureerde medische wereld waar wij nu leven raad ik je aan deze zeer leerzame “educatieve” video te bekijken die je zal doen verbazen!

Vele honderden peer-reviewed medische studies, ingediend bij verschillende medische tijdschriften, tonen het verband aan tussen het Covid-19-vaccin en ernstige bijwerkingen. Houdt de stelling “volg de wetenschap” nog wel stand? Is het middel niet erger dan de kwaal?

Een onderzoek naar Hiv testen bij gevaccineerde lijkt mij wel interessant.
Wel is cijfers gelezen van 6% positieve testen!

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan