COVID vaccinatie bijwerkingen

Precies dat. Hoe was het geweest voordat dit hele hysterische circus was opgetuigd? Een saturatie van 46%? Dan leef je dus niet meer, dit hele zaakje stinkt van begint tot eind! Ik weet niet welke dubieuze rol je huisarts speelt in dit verhaal, maar ik gooi het nog steeds op een heftige griep die thuis gewoon zijn beloop had moeten worden gelaten. Het is niet mijn taak om tussen jou en je vriend te gaan zitten, maar m.i. heeft hij een zeer kwalijke rol gespeeld in dit geheel en maak je hem onterecht tot een soort held. We zien nu in korte tijd een bericht van iemand anders die ook de diagnose 'longembolie' kreeg, ook ;uit het niets'. En dan hebben we nog die man in dat filmpje die bewusteloos in het ziekenhuis belandde en wakker werd aan de beademing met een infuus met allerlei troep erin. Die ziekenhuizen zijn DOODSMACHINES en het is een godswonder dat je er intact uit bent gekomen! De huidige klachten die je nu ervaart zijn m.i. het gevolg van de BEHANDELING die je daar hebt ondergaan en niet de klacht waarvoor je aanvankelijk in het ziekenhuis bent beland. Kortom, het stinkt en de andere kant opkijken en weer doorgaan met je leven is een keus die ikzelf niet zou maken.

Mike
Ik heb het nog even nagezocht. In de ontslagbrief staat saturatie bij opname huisarts 40-60%. Maar mij werd medegedeeld 42%. Misschien vergis ik me.

A propos de behandeling. Natuurlijk werd een longontsteking vroeger anders behandeld. Zeker geen IC met in coma brenging.
Ik herinner me nog mijn tante toen ze een paar jaar geleden met 92 jaar 2 x achter elkaar een longontsteking kreeg. Wij dachten dat ze zou sterven. Ze werd broodmager. De huisarts wilde dat ze naar het ziekenhuis ging. Ze weigerde. Zelfs geen medicijn wilde ze. De huisarts zei dat ze dan zou sterven als ze niet meewerkte. Dan sterf ik maar, was haar antwoord. Ze overleefde en is zelfs 95 jaar mogen worden. Helaas heb ik deze sterke vrouw nu niet meer. Maar ze was een voorbeeld.
Dus ja, de behandeling hoefde volgens mij niet. Ja, ik onderneem nu niets. Ik probeer helemaal gezond te worden en deze gekte goed door te komen. Ik zwijg steeds vaker en denk het mijne. Zo gaat het het beste. De waarheid zal sowieso winnen.

Dorothé

Ik heb het nog even nagezocht. In de ontslagbrief staat saturatie bij opname huisarts 40-60%. Maar mij werd medegedeeld 42%. Misschien vergis ik me.

A propos de behandeling. Natuurlijk werd een longontsteking vroeger anders behandeld. Zeker geen IC met in coma brenging.
Ik herinner me nog mijn tante toen ze een paar jaar geleden met 92 jaar 2 x achter elkaar een longontsteking kreeg. Wij dachten dat ze zou sterven. Ze werd broodmager. De huisarts wilde dat ze naar het ziekenhuis ging. Ze weigerde. Zelfs geen medicijn wilde ze. De huisarts zei dat ze dan zou sterven als ze niet meewerkte. Dan sterf ik maar, was haar antwoord. Ze overleefde en is zelfs 95 jaar mogen worden. Helaas heb ik deze sterke vrouw nu niet meer. Maar ze was een voorbeeld.
Dus ja, de behandeling hoefde volgens mij niet. Ja, ik onderneem nu niets. Ik probeer helemaal gezond te worden en deze gekte goed door te komen. Ik zwijg steeds vaker en denk het mijne. Zo gaat het het beste. De waarheid zal sowieso winnen.

Dorothé
Ik zwijg steeds vaker en denk het mijne. Zo gaat het het beste. De waarheid zal sowieso winnen.
Dit betreft mijn de situatie in mijn eigen kleine kring. Ik heb geen zin meer in ellenlange heftige discussies die soms uitlopen op zeer erge kwetsende ruzies. En mijn vader wil ik niet meer zo belasten met mijn verhaal. Men weet hoe ik denk en ik hoef het niet steeds te benadrukken. Ik voel me beter erbij om niet steeds in zulke heftige situaties te komen. Met gelijkgestemden geef ik natuurlijk wel mijn mening prijs. Ook als mensen het er over hebben, zeg ik het mijne, maar ga niet meer overtuigen.
Wat ik kan, doe ik. Voor de rest denk ik dat ik mijn vertrouwen in de handen van Reiner Füllmich, Viruswaarheid, Canadese truckers etc. dus de waarheids- en vrijheids-strijders kan leggen en ben ervan overtuigd dat de waarheid boven tafel zal komen en wij de vrijheid weder zullen krijgen. Dan zal mijn overtuiging en mening dus vanzelf de waarheid worden.

Dorothé

Dit gebeurt dus echt :
Een collega van mij, gepesioneerd maar werkt nog wat voor de lol, vertelde het horror verhaal over zijn nog oudere broer die in het zh kwam vanwege -naar ik meen - nierproblemen.
Toen hij het zh belde na zijn opname om informatie kreeg hij als antwoord dat zijn broer inmiddels al vanuit het zh in Gorinchem was overgeplaatst naar Dordrecht.
Bij het informeren in Dordrecht bleek dat hij inmiddels op de IC lag en in coma was gebracht vanwege COVID.
Dat was helemaal niet waarom hij in het ziekenhuis kwam en hij HAD niet eens COVID (dit was aan het begin van de pandemie, dus nog voor de PCR er was.)
Hij heeft hemel en aarde moeten bewegen om hem uit coma te laten terughalen en van de IC af te krijgen. Uiteraard had hij daarna erge bijwerkingen van de zuurstoftoediening.
Maar nog geluk want ik denk dat hij het ziekenhuis verder niet zou hebben overleefd.

Het gesleep met ''corona-zieken'' van het ene ziekenhuis naar het andere vind ik ook zo'n apart verhaal.
Ik denk inmiddels dat ze dat onder andere doen om bezoek te ontmoedigen.
Ik hoorde zoiets over een man die ik eens op een feestje ontmoette van mijn vriendin.
Die heeft het ziekenhuis ook niet overleefd in het begin van de coronacrisis.
Naasten kregen van het ziekenhuis te horen dat hij was overgeplaatst naar een ander ziekenhuis en dat ze hem niet mochten bezoeken.
Hij had ook lang op zijn buik gelegen want hij had een zwarte kin van het doorliggen.

Laatst bewerkt:
Met het verplaatsen is het ook veel makkelijker om een ander “verhaal” mee te geven met de patient. Bij iedere verplaatsing maak je de zieke wat zieker (al is het maar op papier), en dus is het personeel ook meer genegen om heftige behandelingen uit te voeren, immer patient is doodsziek.

just my 2 cents...

Met het verplaatsen is het ook veel makkelijker om een ander “verhaal” mee te geven met de patient. Bij iedere verplaatsing maak je de zieke wat zieker (al is het maar op papier), en dus is het personeel ook meer genegen om heftige behandelingen uit te voeren, immer patient is doodsziek.

just my 2 cents...

Ja goed punt, plus het gesleep verwart mensen en het garandeert meer anonimiteit van een patient: het verplegend personeel kan minder makkelijk een band voelen met patienten en het dossier volgen wordt lastiger.

Dorothé
Een saturatie van 40-60 procent kan zeker maar is een acute situatie en daarbij moet per direct gehandeld worden! Dat is een kwestie van leven op dood. Je mag je vriend wel dankbaar zijn.

Een gewone longonsteking (je hebt dan nog viraal en bacteriaal) verloopt in de regel anders en milder dan een longontsteking door covid. Bij een bacterie geef je een antibioticum dat kan bij een virus niet.
Bij een 'gewone' longontsteking is vaak maar een deel van de long ziek. De rest van de long is gezond. Bij het coronavirus zien we vaak dat de ontsteking door de hele long of in beide longen zit. Daardoor kan de long niet meer goed zuurstof opnemen.

Het overnemen van de beademing door een machine is nodig omdat de besmetting met het coronavirus voor ernstige ontstekingen in de longen heeft gezorgd. Dat maakt het voor lichaam moeilijk om genoeg zuurstof binnen te krijgen en koolzuur uit te scheiden.
Deze vorm van beademing wil je ook echt niet hebben met je volle verstand. Dat is niet te handelen. Daarom worden deze mensen in slaap gehouden.

Mike, je lag zelf ook een poos terug in het ziekenhuis toch? hoezo zijn ziekenhuizen doodsmachines?
Als jij de volgende keer twee benen breekt bij een aanrijding ga je dan ook voor je behandeling naar Willem Engnek of naar Thierry?
Kom op zeg, nu ben je echt aan het opruien. Natuurlijk zijn ziekenhuizen geen doodsmachines. En als het nodig is ben je zelf maar wat blij dat ze bestaan.
Wat zit je toch te stangen telkens. Als ik niet beter zou weten zou ik denken dat je een micropenis hebt.

Dorothe zoals ik het nu zo lees ben je na al die maanden nog steeds herstellende. Je hebt het dus flink te pakken gehad. Denk je er nu niet een klein beetje anders over? Te meer omdat je omikron nog makkelijk op zou kunnen lopen en je weerstand natuurlijk nog niet helemaal optimaal is nu.

Verder krijgt men myocarditis van covid niet van de vaccins (ja dat kan ook maar die kans is echt minimaal en van covid significant groter)

Ik lees hier veel interessante artikelen maar ook heel veel waanzin. Sommige mensen kunnen echt het kaf niet van het koren scheiden en geen verbanden leggen of causaliteit herkennen. Dan wordt het vanzelf vaak lachwekkend. En is dat wat je wil?

Jonathan.

Nou ik ben al tig jaar een meelezer als je dat een trol wil noemen: ga je gang.
Wat is jullie definitie van een trol eigenlijk? Iemand die tegen de stroom inzwemt? Ik dacht dat jullie dat juist aanmoedigden.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan