R
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Blei dat dit duidelijk isNou dan weet je dus dat het wel zo is
Bekijk bijlage 8103
Je bent de gekookte eieren vergeten, ik denk dat het daardoor komt.Ik twijfel tussen winterkou of de klok verzetten.
Of was het toch de klimaatverandering
Storm Eunice met terugwerkende kracht?
Onee wacht, het moet vast aan de hoge energierekening liggen want aan de prikken ligt het echt niet!
Iets is pas waar, zodra het officieel ontkend wordt.Blei dat dit duidelijk is
Doet me denken aan ene Bill: 'I did not.., I repeat, I did not..'
Beschuit met muisjes?Je bent de gekookte eieren vergeten, ik denk dat het daardoor komt.
Zou ook nog kunnenKlimaatverandering?
Mike
Ik kwam afgelopen week bij een klant en had gelezen dat zijn moeder onverwacht was overleden. Ik was stom verbaasd want ik had het vaak met hem over zijn moeder gehad. Hij was erg trots dat zijn moeder fysiek sterk en goed bij haar verstand was. Ik merkte dat hij erg stil was. Tijdens de zorg condoleerde ik hem met het verlies van zijn moeder. Hij vertelde me dat zijn moeder twee dagen na de boosterprik overleden was. Tranen sprongen in zijn ogen. Zijn moeder is direct na de boosterprik onwel geworden. Familie werd er bij gehaald. Hij heeft de angst in de ogen van zijn moeder gezien en hield de hele avond haar hand vast. Dezelfde avond is zijn moeder in de coma geraakt en is twee dagen later overleden. Wat opvallend was, was dat de doodsoorzaak een hartinfarct zou zijn geweest. In het nieuwe normaal wordt het tegenwoordig ook wel ‘het hartinfact veroorzaakt door Pandemic Stress Dysorder’ genoemd in plaats van overleden ten gevolgen van de toegediende boosterprik.
Lynn, verpleegkundige