Fries Foar Frijhiid
Well-known member
Er is nog geen eens autorisatie geweest, enkel EUA.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Volgens het CBS hebben echter ook andere, nog onduidelijke, oorzaken bijgedragen aan de recentste oversterftegolf, waarin meer mensen dan gemiddeld zijn overleden.
Tis de natuur hè, tis de natuur..Tja het is en blijft toch een groot vraagteken.
Recentste oversterfte heeft naast corona andere oorzaken, CBS doet onderzoek
COVID-19 was de belangrijkste onderliggende oorzaak van de toename in het aantal sterfgevallen in oktober en november, meldt het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) woensdag. Volgens het CBS hebben echter ook andere, nog onduidelijke, oorzaken bijgedragen aan de recentste oversterftegolf...www.nu.nl
Centraal Bureau voor Staatspropaganda.Tja het is en blijft toch een groot vraagteken.
Recentste oversterfte heeft naast corona andere oorzaken, CBS doet onderzoek
COVID-19 was de belangrijkste onderliggende oorzaak van de toename in het aantal sterfgevallen in oktober en november, meldt het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) woensdag. Volgens het CBS hebben echter ook andere, nog onduidelijke, oorzaken bijgedragen aan de recentste oversterftegolf...www.nu.nl
Ivermectine, NAC en vit. C snap ik, maar dennenaaldenthee en al die andere dingen?Yes, you can detox from covid “vaccine” spike proteins: here’s how – NaturalNews.com
The World Council for Health (WCH) has released a spike protein detoxification guide to help those who have been “vaccinated” for the Wuhan coronavirus (Covid-19) find relief from the chemical violence that was inflicted upon them. The worldwide coalition of health-focused organizations and...www.naturalnews.com
Dennennaalden toch al diverse keren tegengekomen over ontgifting.Ivermectine, NAC en vit. C snap ik, maar dennenaaldenthee en al die andere dingen?
Mike
Het blijft toch boven de markt zweven.Is het nou een keer afgelopen met die GO? Laatste waarschuwing, vanaf nu waarschuw ik niet meer en verwijder direct de posts!
Mike
Suuuuuuuuuuuuuuuuure.Dennennaalden toch al diverse keren tegengekomen over ontgifting.
Maar geen onderzoeken .