COVID vaccinatie bijwerkingen

Als het door DE prik komt, waarom dan alleen meisjes?

Misschien waren het ook niet alleen meisjes, maar zegt men dat maar. Bovendien zijn meisjes (vrouwen) degenen die de meeste last krijgen van autoimmuunaandoeningen, ook na de prik.
Volgens mij zijn dat de meest bekende eerste verschijnselen na de prik: autoimmuunaandoeningen.
Van de autoimmuunpatienten is over het algemeen 75 procent vrouw.

Misschien waren het ook niet alleen meisjes, maar zegt men dat maar. Bovendien zijn meisjes (vrouwen) degenen die de meeste last krijgen van autoimmuunaandoeningen, ook na de prik.
Volgens mij zijn dat de meest bekende eerste verschijnselen na de prik: autoimmuunaandoeningen.
Van de autoimmuunpatienten is over het algemeen 75 procent vrouw.

Het is wel een opvallende naam.
Needle spiking.

Needle = naald (van coronaprik).
Spiking = spike-eiwit.

https://www.telegraaf.nl/entertainment/1699235083/willibrord-frequin-80-overleden

Willibrord Frequin (80) overleden​

De tv-maker en journalist leed aan een agressieve vorm van de ziekte van Parkinson. „Deze vorm van parkinson kun je vergelijken met ALS. Alle lichaamsfuncties stoppen er op een gegeven moment mee”, vertelde zijn vrouw Gesina eerder dit jaar aan De Telegraaf. „Bovendien heeft Willibrord met de nodige hartproblemen te maken gehad. Hij is daardoor behoorlijk fragiel.”

En wat ik gevonden heb is dat er een toename van 2.000%+ is in hersenletsels die gemeld worden na COVID-19 injecties.

Laatst bewerkt:

Binnen no time game over​

Mensen voelen zich ziek, gaan naar de huisarts, krijgen een doorverwijzing naar het ziekenhuis, krijgen een diagnose en vervolgens is het binnen no time game over.

Wel erg veel​

Het valt ook andere uitvaartverzorgers op dat er veel mensen overlijden. Iemand reageert: “Ik sprak gisteren een uitvaartondernemer. Wat hij zei, is te erg voor woorden. Alsjeblieft, neem die prik niet, houd vol, doe het niet!” Op de vraag wat hij precies zei, klonk het antwoord: “Dat er veel mensen plotseling overlijden. Zomaar omvallen. Ook jonge, gezonde mensen. En dat ik die prik nooit moet nemen.”

Vandaag gesprek met sportmaat, die gaat morgen op visite bij een bevriend stel waarvan de zoon (>20) sinds december opeens een zeldzame vorm van lymfeklier kanker heeft die normaal alleen bij kinderen <5 voorkomt :-(

Ze geven hem nog max 1 jaar :-(

Toch ook raar?

Vandaag gesprek met sportmaat, die gaat morgen op visite bij een bevriend stel waarvan de zoon (>20) sinds december opeens een zeldzame vorm van lymfeklier kanker heeft die normaal alleen bij kinderen <5 voorkomt :-(

Ze geven hem nog max 1 jaar :-(

Toch ook raar?
Ja en dat die zeldzame vorm alleen bij hele jonge kinderen voorkomt: dat geeft alleen maar meer te denken omdat die het mogelijk ook krijgen als gevolg van een reactie op de kindervaccinaties.

Ja en dat die zeldzame vorm alleen bij hele jonge kinderen voorkomt: dat geeft alleen maar meer te denken omdat die het mogelijk ook krijgen als gevolg van een reactie op de kindervaccinaties.
Dat dacht ik ook, maar dat is wel zelf invullen natuurlijk. Ik weet verder geen details.

Maar ik hoor te vaak "zeldzame ziekte" tegenwoordig......

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan