COVID vaccinatie bijwerkingen

Natuurlijk 🤣🤣🤣

Onee heb ik net een bakje verse bio aardbeien gekocht😱 die ga ik dus echt niet meer eten hoor!

Onee heb ik net een bakje verse bio aardbeien gekocht😱 die ga ik dus echt niet meer eten hoor!
Ik eet veel bespoten aardbeien 🍓 maar ik ben me er wel van bewust dat het de zowat meest bespoten vrucht is die er maar is. Maar zo ontzettend lekker 😋! Ik had allang hepatitis moeten hebben als het zou kloppen.

Waarom denk je? Omdat het patholigische, leugenachtige CRIMINELEN zijn, daarom!

MIke

Steeds vaker worden hier tweets geplaatst van normies die wakker aan het worden zijn en voorzichtig de waarom-vraag stellen of inzichten vertonen die slechts aan het oppervlak krabben van wat voor zieke, gestoorde agenda er werkelijk speelt. Dit is een begin, een goed begin. Mijn reacties hierop getuigen van een informatieoorsprong die deze mensen (nog) niet hebben. Waak ervoor dat je niet teveel op je eigen 'high horse' gaat zitten met woorden of gedachten dat je dit 'allang' wist. Het gaat niet om jou of mij, die normies moeten we mee zien te krijgen en ook zien te houden, daar gaat het om. Wees blij met iedere kleine overwinning, de bewustwording is nu in een alsmaar rapper tempo aan het toenemen, ons geduld wordt eindelijk beloond!

Mike

Laatst bewerkt:
Hoor net van mijn man dat een werknemer van de verhuurder van het pand waar mijn man werkt op de IC ligt. 60 jaar en geboosterd, hersenbloeding en ligt in coma. Gaat er vrees ik niet meer uit komen.

En ik zie echt elke dag meerdere malen traumaheli’s overvliegen. Voorheen zag ik deze echt heel zelden!

De afgelopen weken hoor ik steeds vaker van geprikten dat ze lang ziek zijn "door en na corona".
En daarna ook nog een "gewone griep".
"Ik word maar niet fit"
"Ik blijf maar slap"
"Ik blijf maar moe"
"De snotneus blijft maar terugkomen"

Ik heb maar niet gevraagd of het door de prik komt, want dat is toch niet zo.

Totale chaos in Australië: ziekenhuizen stromen vol, geen bedden beschikbaar, ambulances in de wachtrij​

Deze chaos gaan wij denk ik ook dit najaar vooral zien wanneer de prikjes steeds meer schade toebrengen en weerstand omlaag gaat (die al laag is ) van de geprikten. Als ik nu al de ambulances en traumaheli’s op een dag tel dan gaan we wat meemaken straks..

Deze chaos gaan wij denk ik ook dit najaar vooral zien wanneer de prikjes steeds meer schade toebrengen en weerstand omlaag gaat (die al laag is ) van de geprikten. Als ik nu al de ambulances en traumaheli’s op een dag tel dan gaan we wat meemaken straks..
Goh, ik dacht dat we aan het GENIETEN waren ...

Data-analist Albert Benavides doet al sinds de uitrol van de coronavaccins onderzoek naar de data van de Amerikaanse bijwerkingendatabase VAERS. Hij kwam voor een onaangename verrassing te staan. In gesprek met Stew Peters zei Benavides dat tenminste 10.000 meldingen van overlijdens of ernstige bijwerkingen na ‘coronavaccinatie’ zijn verdwenen. Ze zijn foetsie.

De data-analist verwijst naar het geval van een kind uit Alaska dat na de prik is overleden. De melding van het sterfgeval is in het niets verdwenen. Daarnaast overleed een 13-jarig meisje uit de staat Maryland 16 dagen na haar eerste prik. Op 25 oktober 2021 werd dit sterfgeval opgenomen in de bijwerkingendatabase, en op 15 april jongstleden weer verwijderd.

VAERS claimt dat het ging om een dubbele melding, maar in de database zijn geen 13-jarige meisjes uit Maryland terug te vinden.

Waarom zouden ze dit anders doen?

Benavides merkt op dat VAERS vooral meldingen van ernstige bijwerkingen en overlijdens verwijdert. Ongeveer vijf procent van alle sterfgevallen is verdwenen. Het heeft er dus alle schijn van dat ze de schade die deze prikken aanrichten, proberen te verhullen. Waarom zouden ze dit anders doen? De data-analist vermoedt dat de top van de FDA of CDC daar opdracht toe geeft.

Verder merkt hij op dat het publiek toegang heeft tot meldingen die binnenkomen bij het VAERS, maar eventuele updates niet kan zien. Dit betekent dat we niet kunnen achterhalen hoeveel mensen zijn overleden als gevolg van de bijwerkingen. Op deze manier lijkt een vaccin minder gevaarlijk dan het in werkelijkheid is.

Vakje niet aangevinkt​

Bovendien worden veel meldingen verkeerd geclassificeerd. In veel gevallen van bijwerkingen die zijn aangemerkt als mild, blijkt het te gaan om hartaanvallen, beroertes en longembolieën. Benavides trof ook tientallen meldingen van sterfgevallen aan waarbij de patiënt was overleden na de coronaprik, maar het vakje ‘dood’ niet was aangevinkt. Deze overlijdens werden niet meegeteld.

Tot slot duurt het vaak heel lang voordat meldingen worden geopenbaard. Brittany Galvin kreeg na haar prik last van ernstige bijwerkingen. Acht maanden nadat ze die gemeld had, kreeg ze te horen dat het nog wel zes tot 12 maanden kon duren voordat haar melding zou worden opgenomen in de database.

Dit is niet met opzet gebeurd, maar het gevolg van een technische fout, zou minister Kuipers zeggen.

Je vindt hier meer over het onderzoek van Benavides.

Het coronavaccin verstoort op verschillende manieren het voortplantingsproces, zei journalist Naomi Wolf in Bannon’s War Room. Baby’s worden ziek omdat ze melk krijgen van gevaccineerde moeders.

Daarnaast zijn de gegevens van meer dan 230 van de 270 zwangere vrouwen die deelnamen aan klinische onderzoeken van Pfizer verdwenen. De baby’s van 28 van de resterende 36 vrouwen zijn overleden. “28 van de 36 baby’s zijn overleden tijdens de klinische onderzoeken van Pfizer,” benadrukte Wolf.

Ze wees erop dat de Israëlische journalist Etana Hecht een artikel op Substack heeft geschreven over drie studies waaruit blijkt dat er in landen als Canada, Israël en Schotland sprake is van een schrikbarend hoge babysterfte.

Dit zou het nieuws moeten halen​

In Schotland stierven twee keer zoveel baby’s, in Ontario in Canada stierven 86 baby’s terwijl dat er normaal gesproken vijf of zes zijn en de babysterfte bij gevaccineerde vrouwen in Israël is 34 procent hoger, aldus Wolf, die toevoegde dat het artikel in minder dan 24 uur 100.000 keer is bekeken.

“Dit zou het nieuws moeten halen. Dit is het belangrijkste nieuws dat er is,” benadrukte ze.

Zeer verontrustend​

In Waterloo in de provincie Ontario zijn in zes maanden tijd 86 doodgeboortes gemeld, terwijl dat er normaal gesproken vijf tot zes per jaar zijn. “Dat is hoogst ongebruikelijk,” zei arts Daniel Nagase.

Vorige maand werd bekend dat in Schotland een onderzoek is gestart na een sterftegolf onder pasgeboren baby’s. Het is de tweede sterftegolf in een half jaar tijd. Sarah Stock van de Universiteit van Edinburgh zei dat de cijfers ‘zeer verontrustend’ zijn.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan