COVID vaccinatie bijwerkingen

Sprak net mevrouw hier een paar huizen verder. "Blijf uit de buurt, heb net cojono gehad". Ik zei dat we daar niet bang van waren. Ze was zeer verbaasd. Had getwijfeld maar toch de 5e injectie genomen. Vorig jaar had ze 2 x pericarditis gehad, 1 keer daarvan 30 dagen in ziekenhuis gelegen. Kwam volgens cardioloog niet van de prik. tsjaaaa.....

Ik niet aan tiktok twatter en zo. Hoe moet ik dit begrijpen? Ze lijdt enorm en krijgt dan 53 'vind-ik-leuks'
☹️

Ik weet niet hoe dat bij Tik Tok werkt, maar bij Facebook was het een tijdje zo dat je alleen 'vind ik leuk' aan kon klikken.
Dat stond anders best gek als er bijvoorbeeld iemand overleden is om het dan 'leuk' te vinden.
Nu is dat veranderd en kan je ook hartjes, boze en verdrietige smileys gebruiken.

Misschien heeft Tik Tok die optie vind ik leuk ook alleen maar?

De begrafenisondernemer onthulde dat Brady op de hoogte is van het feit dat de vaccins mensen vergiftigen en doden. “Hij zei dat hij er niets aan kon doen. Ze weten het. Ze weten wat het aanricht. De overheid weet het. Ze zijn niet achterlijk.”

Brady kreeg bewijs gepresenteerd waaruit blijkt dat 70 procent van de kinderen die het coronavaccin krijgen, zal worden gesteriliseerd. Zij zullen zelf geen kinderen krijgen, benadrukte O’Looney.

De begrafenisondernemer onthulde dat Brady op de hoogte is van het feit dat de vaccins mensen vergiftigen en doden. “Hij zei dat hij er niets aan kon doen. Ze weten het. Ze weten wat het aanricht. De overheid weet het. Ze zijn niet achterlijk.”

Brady kreeg bewijs gepresenteerd waaruit blijkt dat 70 procent van de kinderen die het coronavaccin krijgen, zal worden gesteriliseerd. Zij zullen zelf geen kinderen krijgen, benadrukte O’Looney.
Vreemd specifiek getal, die 70 procent.

Kaart Europese oversterfte per land
Nou, flikkert heel de afko serie maar neer :-(

Benieuwd hoe dat na de komende boosterronde gaat.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan