COVID vaccinatie bijwerkingen

Er zijn respectvolle en respectloze prikkers.

De eerste vinden het voor iedereen een eigen keuze en hebben voor zichzelf om bepaalde redenen de keuze gemaakt om die prik te nemen zonder dat ze daarbij anderen hebben uitgesloten.
Daar heb ik geen problemen mee.

De tweede groep, de priknazi’s, die tegen mij hebben gezegd toen ik i.v.m. een benodigde QR-code ergens voor had afgemeld: “Ach ach ach. Afmelden als je niet bent gevaccineerd. Je kan ook testen. Het is een keuze”. Met dat soort nazi figuren wil ik niks meer te maken hebben. Dankzij zulke personen konden de nazi’s 80 jaar geleden doen wat ze gedaan hebben. En nu dus weer.
Gelijk, maar dit soort komt wss toch niet tot inkeer.

1665849659533.png

“Experts” verbaasd over het gegeven dat Haïti één van de laagste COVID sterftecijfers ter wereld heeft ondanks ze daar nul Corona vaccins hebben toegediend: ‘we weten het niet’ 😂😂😂 1+1 is een lastige som voor veel ‘experts’. Bijzonder dit vind je niet?

Zozo Schiedams nieuws over de prik van Leonie Sazias irt haar dood en dan een tweet over het oprollen van een vaccinatiecentrum. De wonderen zijn de wereld nog niet uit. Ik denk dat de journalist die dit schreef mogelijk nog wel op het matje geroepen gaat worden of zo. Maar in elk geval is dit artikel al gesaved in de wayback machine

Zozo Schiedams nieuws over de prik van Leonie Sazias irt haar dood en dan een tweet over het oprollen van een vaccinatiecentrum. De wonderen zijn de wereld nog niet uit. Ik denk dat de journalist die dit schreef mogelijk nog wel op het matje geroepen gaat worden of zo. Maar in elk geval is dit artikel al gesaved in de wayback machine

Ze lijken onafhankelijk te zijn.

Redactieformule​

KRITISCH EN ONAFHANKELIJK
De rubriek Waterweg Actueel (WA) biedt online, lokale actualiteiten waarbij de focus ligt op gebeurtenissen aan de noordelijke oever van de Nieuwe Waterweg: Schiedam, Vlaardingen, Maassluis en Hoek van Holland.
WA maakt geen gebruik van (overheids)subsidies en accepteert geen financiële ondersteuning in ruil voor invloed op de berichtgeving door overheid(sinstellingen) en politieke partijen. Ook niet in de vorm van advertorials; advertenties, vermomd als redactionele artikelen (uitgezonderd zijn advertorials van particuliere bedrijven). WA ambieert geen positie als lieveling van het establishment en durft op gevoelige tenen te staan. Daardoor is WA de enige, kritische en 100% onafhankelijke, lokale, online nieuwsvoorziening in de regio Waterweg-Noord.

Kortom, we naderen nu een miljoen gemelde gevallen van Amerikanen die na de vaccinatie met spoed medische hulp gingen zoeken, waardoor de ziekenhuizen overvol raakten, terwijl de media en het vaccinindustrieel complex alle ongevaccineerden de schuld gaven. Wat een hoax en een zwendel, die nu opengebroken is. Het blijkt dus dat al die vaccin-fanaten een gevaar voor zichzelf zijn. Wanneer zullen ze het ooit leren?

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan