COVID vaccinatie bijwerkingen

Gelukkig veel minder animo, zelfs al enkele in mijn omgeving. Enkeling na 2e, helaas de nadere na 3 of 4 en een familid dat stil blijft (dus al 5 + griepprik).
Maar dat zijn "volwassenen". De link die Medusa plaatst van 9-4-news gaat over kinderen ontvruchtbaar... pfff.. 70% van alle geprikte kinderen onvruchtbaar .. sad:cry:

🙏 dat God hun jonge immuumsysteem sterk heeft gemaakt en bestaande en nieuwe "Zelenko"-achige protokollen daarbij gaan helpen leed te verminderen.

Mislav Kolakusic (MEP Croatia Mislav Kolakušić)
Kan 'm zelf niet bekijken (media too big)

Aha op Bitchute (eng ondertiteld):

Laatst bewerkt:
Twee passages uit bovenstaand artikel waar ik me zeer in kan vinden:

Voor deze mensen moeten we medelevend en geduldig zijn. Het voelt misschien als het juiste moment om er een “ik zei het toch” moment van te maken wanneer oom Larry begint te vragen naar de prikken. We hebben misschien zin om hem in zijn gezicht te wrijven dat hij ons vorig jaar niet heeft uitgenodigd voor het kerstdiner, maar dit is niet het moment om hoogmoedig te zijn omdat we gelijk hebben. We zullen in de nabije toekomst bondgenoten nodig hebben. We hebben mensen nodig die ons helpen de goede strijd te voeren, want het pandemie-paniektheater is nog niet voorbij. Bovendien, als wij nu vriendelijk zijn terwijl zij zich bewust worden van de samenzwering, stel je dan eens voor hoeveel meer zij bereid zullen zijn om met ons te praten als de klimaatveranderingscultus meer tirannieke acties onderneemt.

We hebben bondgenoten nodig. Naarmate meer mensen de waarheid ontdekken over de prikken, moeten we ze het niet in hun gezicht wrijven als ze beseffen dat we al die tijd gelijk hadden. We moeten hen vriendelijk behandelen en hopelijk proberen hen tot ons denkkader te bekeren. Op zijn minst moeten we ze zover krijgen dat ze vragen gaan stellen. Misschien zullen ze op een dag zoals het hoort alles in vraag stellen.

Mike

Wat mij betreft heb je dom en slecht met vele grijstinten op dat palet 🎨

Twee passages uit bovenstaand artikel waar ik me zeer in kan vinden:

Mike

Er zijn respectvolle en respectloze prikkers.

De eerste vinden het voor iedereen een eigen keuze en hebben voor zichzelf om bepaalde redenen de keuze gemaakt om die prik te nemen zonder dat ze daarbij anderen hebben uitgesloten.
Daar heb ik geen problemen mee.

De tweede groep, de priknazi’s, die tegen mij hebben gezegd toen ik i.v.m. een benodigde QR-code ergens voor had afgemeld: “Ach ach ach. Afmelden als je niet bent gevaccineerd. Je kan ook testen. Het is een keuze”. Met dat soort nazi figuren wil ik niks meer te maken hebben. Dankzij zulke personen konden de nazi’s 80 jaar geleden doen wat ze gedaan hebben. En nu dus weer.

Er zijn respectvolle en respectloze prikkers.

De eerste vinden het voor iedereen een eigen keuze en hebben voor zichzelf om bepaalde redenen de keuze gemaakt om die prik te nemen zonder dat ze daarbij anderen hebben uitgesloten.
Daar heb ik geen problemen mee.

De tweede groep, de priknazi’s, die tegen mij hebben gezegd toen ik i.v.m. een benodigde QR-code ergens voor had afgemeld: “Ach ach ach. Afmelden als je niet bent gevaccineerd. Je kan ook testen. Het is een keuze”. Met dat soort nazi figuren wil ik niks meer te maken hebben. Dankzij zulke personen konden de nazi’s 80 jaar geleden doen wat ze gedaan hebben. En nu dus weer.
Iedereen die meegedaan heeft met de QR en de hele onzin is schuldig aan het meewerken aan een discriminerend beleid. Ook de mensen die wat respectvoller waren en bleven benadrukken dat het een keuze was hadden niet moeten meewerken hieraan. Ze wisten dat er mensen gediscrimineerd werden en door mee te werken ondersteunden ze dit beleid.

Als mensen tot inkeer zijn gekomen zijn ze welkom en ik ben niet wraakzuchtig maar ze zijn wel enorm in mijn achting gezakt. Doen we helaas niets meer aan. Gelukkig ook nieuwe mensen leren kennen door deze tijd.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan