Zijn dit wel echte verpleegkundigen, vraag ik me af.
Mike
Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Gister was toch wel een zeer extreme dag met sirenes. Eerlijk? Niet eerder zovaak gehoord, mijn zoon werd het zat, kunnen ze die rot sirenes een keer uitzetten
Er wordt al heel.lang geknutseld idd, met als doel om de mensheid leed, ziekte en schaarste toe te brengen i.p.v. geluk, gezondheid en overvloed.Werden er toen ook al ziektes in Labs geproduceert?
Het is al zo lang geleden dat dat onwaarschijnlijk lijkt.
Is het in de geschiedenis bekent wanneer er ziektes zijn begonnen?
Ik vraag me vaak af hoe het met dieren is, vroeger al.
Zij hebben zelf geleerd dat ze van sommige planten en dieren af moesten blijven. Heel knap.
Dit is nog zo een bewustzijnsstap te ver voor de meesten. Als je het zo zegt dan geloof ik dit ook zeer zeker wel maar het doorvoelen zodat ik het echt realiseer heeft even tijd nodig (gehad).Er wordt al heel.lang geknutseld idd, met als doel om de mensheid leed, ziekte en schaarste toe te brengen i.p.v. geluk, gezondheid en overvloed.
Mike
Van Paul Harmans:Viel mij ook op (en vandaag trouwens ook)
Ik kijk op alarmeringen.nl daar kun je zien hoevaak de ambulance uitrijdt
Gister was 44 keer in Kennemerland vandaag om 1300 al 21 keer.
Toch interessant om bij te houden
Heeee, hij woont in Dordt....Van Paul Harmans:
Stille opdracht aan ambulancepersoneel om de sirenes zo min mogelijk te gebruiken?
Weet je wat mij opvalt, een week of wat geleden hoorde ik hier in Dordrecht de hele dag door sirenes van ziekenwagens en dat was opvallend. Ik merkte dan vaak op: "Oh, de boosters zijn weer uitgedeeld." De laatste week, misschien wat langer, hoor ik ze zelden. Gisteren één, maar die gebruikte de sirene alleen voor een kruispunt en zette hem daarna weer uit. Als ik naar de 112 meldingen voor Dordrecht ga, dan tel ik alleen al voor gisteren (23 oktober) 17 ambulancemeldingen. En voor vandaag staan er tot 9:30 al 6 meldingen op.
Wat ik mij afvraag, hebben de ambulancediensten de opdracht gekregen de sirenes zo min mogelijk aan te zetten zodat het de burger niet opvalt dat ze veel vaker dan voorheen uitrukken en mensen zich beginnen af te vragen wat er in Godsnaam aan de hand is. We (de wakkeren) weten van diverse ambulancediensten dat ze het sinds het vaccin is toegediend veel drukker hebben dan normaal. Als er een dergelijke opdracht is gegeven, dan zullen we dat niet van de media horen natuurlijk, dat zou olie op het vuur zijn.
Misschien dat iemand iets van ambulancepersoneel heeft gehoord? Maar ik kan het ook mis hebben, hoewel het mij in de wereld van vandaag de dag niet zal verbazen als het wel zo is.
Ambulance meldingen Dordrecht | Alarmeringen.nl
112 ambulance Dordrecht: actueel overzicht met 112 meldingen en 112 nieuws in Dordrecht. Klik hier voor het volledige overzicht!alarmeringen.nl
Heeee, hij woont in Dordt....
Het komt nu wel erg dichtbij...