Zathras
Well-known member
Is waarschijnlijk wel zo, maar ik laat me dat natuurijk niet door de eerste de beste peenvogel zeggenHoe dichter bij Dordt, hoe rotter het wordt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Is waarschijnlijk wel zo, maar ik laat me dat natuurijk niet door de eerste de beste peenvogel zeggenHoe dichter bij Dordt, hoe rotter het wordt.
Ik hen wel een doos birdshot incl pumpaction voor je of heb je liever een AA-12Is waarschijnlijk wel zo, maar ik laat me dat natuurijk niet door de eerste de beste peenvogel zeggen
Ja ach..... PSGWSP:-(Bekijk bijlage 16474
[Doorgestuurd van Klokkenluiders voor 🕊vrijheid🕊]
[ Foto ]
LAATSTE VAERS RAPPORTEN VOOR KINDEREN 6 MAANDEN-17 JAAR
163 KINDEREN ZIJN OVERLEDEN
57.166 MELDINGEN VAN VERWONDINGEN
4.465 IN HET ZIEKENHUIS OPGENOMEN
10.058 KINDEREN NIET HERSTELD VAN HUN VERWONDINGEN
Die kinderen hebben niet echt een keuze, vind ik toch wel groot verschil met mensen waarvan je enig nadenkend vermogen mag verwachten.Ja ach..... PSGWSP:-(
De play stupid games ging helaas ook over de hele domme ouders:-(Die kinderen hebben niet echt een keuze, vind ik toch wel groot verschil met mensen waarvan je enig nadenkend vermogen mag verwachten.
25 jaar hartaanval achter het stuur:
Trucker Angelo (25) ligt in coma in Oostenrijk. Verloofde Esmée (27): ’Eerst ben je samen een huwelijk aan het plannen. Nu denk je aan hoe zijn begrafenis moet zijn’
Trucker Angelo (25) ligt in coma in Oostenrijk. Verloofde Esmée (27): ’Eerst ben je samen een huwelijk aan het plannen. Nu denk je aan hoe zijn begrafenis moet zijn’
De wereld ligt aan de voeten van de Alkmaarse Angelo de Haas (25), nadat hij zijn Esmée Marsman (27) in augustus ten huwelijk vraagt. Dan belandt het truckersduo drie weken geleden in een regelrechte nachtmerrie: tijdens een rit op de vrachtwagen krijgt Angelo een hartaanval. Sindsdien ligt hij...www.noordhollandsdagblad.nl