Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik wist nog niet dat griep weer terug was en dan nog op een tijdstip waarbij griep verdwijnt, zeker een nieuwe variantOpnieuw oversterfte in tweede kwartaal, mogelijk door griepepidemie | Binnenland | NU.nl
In april, mei en juni 2022 zijn opnieuw meer mensen overleden dan verwacht. Dat meldt statistiekbureau CBS op basis van voorlopige cijfers over doodsoorzaken. De hogere sterfte is mogelijk deels het gevolg van de griepepidemie die halverwege maart begon.www.nu.nl
variantIk wist nog niet dat griep weer terug was en dan nog op een tijdstip waarbij griep verdwijnt, zeker een nieuwe variant
Wat is griep? nooit van gehoord..Ik wist nog niet dat griep weer terug was en dan nog op een tijdstip waarbij griep verdwijnt, zeker een nieuwe variant
Het is de griep die twee jaar verdwenen was en nu twee keer zo hard terug is gekomen!Opnieuw oversterfte in tweede kwartaal, mogelijk door griepepidemie | Binnenland | NU.nl
In april, mei en juni 2022 zijn opnieuw meer mensen overleden dan verwacht. Dat meldt statistiekbureau CBS op basis van voorlopige cijfers over doodsoorzaken. De hogere sterfte is mogelijk deels het gevolg van de griepepidemie die halverwege maart begon.www.nu.nl
Wellicht onderzoeken waar we uitkomen... Ronald Plaskerk misschien? Geneticus. De hielprik is in onder zijn bewind ingevoerd. Mijn kast staat vol medicijn tegen kanker. Goedkoop en zonder mijn DNA te veranderen.Volgens plan…
Eerst maken ze je ziek en dan nog zieker…..
Of eigenlijk…. Hiermee maken ze het (je) gewoon af
Bekijk bijlage 16237
Sorry dat ik er om moet lachen. Als de mensen de dode olifant in de kamer nu nog niet zien zijn ze hopeloos verloren....
Tja, nu even geen tijd voor Tik Tok-dansjes.
Oef, toch wel hoor!Tja, nu even geen tijd voor Tik Tok-dansjes.
Mike