Fries Foar Frijhiid
Well-known member
Dat is wel zo erg.....MGGC.
Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat is wel zo erg.....MGGC.
Mike
Zeker weten dood gaan aan kanker en de behandeling is veel minder erg dan covidDat is wel zo erg.....
Maar geen cojona!
Heeft er niks mee te maken, quackcins hebben geen bijwerkingen, dat is gewoon de werkingVanmorgen sporten met een maat, verteld tie dat zijn vrouw gordelroos heeft. Dus ik vraag: hoe komt dat?
Ja zegt tie, verminderde weerstand.
Ik, ok.
Beide gevaxt, weet niet of er een relatie is maar ik vind het toevallig
Of dat wat uitmaaktHet komt niet DOOR fuckzinazi maar NA fuckzinazie...aldus Hugoschenko
Het quackcinatie doet wat het moet doen en daar is geen discussie over mogelijk.Het komt niet DOOR fuckzinazi maar NA fuckzinazie...aldus Hugoschenko
MGGC.Vanmorgen sporten met een maat, verteld tie dat zijn vrouw gordelroos heeft. Dus ik vraag: hoe komt dat?
Ja zegt tie, verminderde weerstand.
Ik, ok.
Beide gevaxt, weet niet of er een relatie is maar ik vind het toevallig
Tuurlijk, paar miljoen mensen is zatAfter the GENOCIDE: Will there be enough VACCINE SURVIVORS to rebuild civilization? – NaturalNews.com
The vaccine holocaust is now beginning to produce mass casualties around the world, with post-vaccine deaths skyrocketing across America and many other nations. Recent VAERS data reveal 70 deaths per day among vaccinated Americans, and reliable projections of the VAERS reporting require us to...www.naturalnews.com
Maar gelukkig geen... ehm... of toch wel?
Staat dit filmpje ook ergens op een site ?