KaMaMa
Well-known member
Gecondoleerd.Mijn vader is op 7 juni gestorven op de dag dat hij zijn tweede prik zou krijgen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Gecondoleerd.Mijn vader is op 7 juni gestorven op de dag dat hij zijn tweede prik zou krijgen.
De Pfizer variantHet virus grijpt weer om zich heen.
Hallo ,wie weet waar het filmpje staat van het jongetje die mee deed aan de Pfizer vaccinatie trial , kan het niet meer vinden maar wil het delen ergens ..vast bedankt , Astrid
Gecondoleerd en sterkeVandaag mijn moeder de laatste eer bewezen op haar uitvaart. Ze heeft na haar eerste Corona vaccinatie de eerste klachten gekregen. Trombose benen. Meteen daarna begon de rest van de ellende, alvleesklier kanker, lever kanker, stolsels in haar longen. Afgelopen zaterdag kreeg ze euthanasie. Vandaag kijk ik bij mij naar buiten en staan ze met een bus bij me voor de deur, prikken zonder afspraak! Je kan van alles zeggen, maar mensen gaan nog steeds vrijwillig die prik halen, ik snap er echt geen reet van.( iemand in mijn telegram groep ) Gr Assie
Gecondoleerd... ..... sprakeloosVandaag mijn moeder de laatste eer bewezen op haar uitvaart. Ze heeft na haar eerste Corona vaccinatie de eerste klachten gekregen. Trombose benen. Meteen daarna begon de rest van de ellende, alvleesklier kanker, lever kanker, stolsels in haar longen. Afgelopen zaterdag kreeg ze euthanasie. Vandaag kijk ik bij mij naar buiten en staan ze met een bus bij me voor de deur, prikken zonder afspraak! Je kan van alles zeggen, maar mensen gaan nog steeds vrijwillig die prik halen, ik snap er echt geen reet van.( iemand in mijn telegram groep ) Gr Assie
Dit is niet mijn moeder ( gelukkig ) maar de moeder van iemand uit de telegram groep waar ik inzit !Gecondoleerd, heel veel sterkte gewenst