Aber glucklich kein Corona.
Mike
Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Klinkt misschien lullig, maar ik heb een aantal weken geleden al een aantal condoleance kaarten gekocht omdat ik de bui zag hangen. Maar nee, heb niet landelijk alles opgekochtHier in het dorp ook ineens bijna dagelijks. En het viel me op dat het schap met condoleance kaarten in de enige supermarkt hier bijna leeg was. Vast toeval
Rauw kaarten, het nieuwe toiletpapier ?Klinkt misschien lullig, maar ik heb een aantal weken al een aantal condoleance kaarten gekocht omdat ik de bui zag hangen. Maar nee, heb niet landelijk alles opgekocht
Nou zoveel heb ik er nou ook weer niet gekochtRauw kaarten, het nieuwe toiletpapier ?
dat komt wel even rauw op mijn dak
misschien heb je wel een nieuwe trend gezetNou zoveel heb ik er nou ook weer niet gekocht
Het was wel een flinke rauwkost ja.
Ben bang dat we dat soort kaarten veel nodig gaan hebben.misschien heb je wel een nieuwe trend gezet
Je zal ze zelf moeten brengen PostNL zit met overschot aan geprikten dus te weinig bezorgersBen bang dat we dat soort kaarten veel nodig gaan hebben.
Als we er al aan toe komen om ze te kunnen versturen.
Mggc''Jeremy Chardy: I regret getting vaccinated, I have series of problems now''
https://www.tennisworldusa.org/tenn...ing-vaccinated-i-have-series-of-problems-now/
Wat betekent dat?Mggc
Psgwsp
Wat betekent dat?
Scheelt je een hoop tijdMGGC.
PSGWSP.
Mike