Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
“Wil je weten waarom 14 dagen belangrijk is?” vroeg hij. “Als je binnen 14 dagen sterft, ben je officieel niet gevaccineerd.” Volgens het Amerikaanse CDC is iemand pas 14 dagen na toediening van het vaccin ‘gevaccineerd’.
Tegen dit soort gehersenspoelden valt niet meer op te boksen. Daar word ik wel eens bang van. Ok, dit destructieve soort ruimt zichzelf op, maar dat duurt een tijd en tussendoor willen de ''puurbloedjes'' ook een leven.Ex-professor die ongeprikten vervloekte sterft 2 weken na derde covidprik
Een Amerikaanse oud-professor die ongevaccineerden er geregeld van beschuldigde ‘egoïstisch’ te zijn, is overleden na haar derde coronaprik.www.ninefornews.nl
MGGC Bekijk bijlage 4332
Hilarisch nieuws.Ex-professor die ongeprikten vervloekte sterft 2 weken na derde covidprik
Een Amerikaanse oud-professor die ongevaccineerden er geregeld van beschuldigde ‘egoïstisch’ te zijn, is overleden na haar derde coronaprik.www.ninefornews.nl
MGGC Bekijk bijlage 4332
Gefeliciteerd boze gezichten ook nog?Hilarisch nieuws.
Ik zit bij me moeder, zit een oude vriendin van haar te vertellen over neefje van haar met een ontstoken hartzakje na vax.
En voor ik er erg in had zei ik:
MAAR GELUKKIG GEEN CORONA
Dat was een eerste dat ik hem in het echt gebruikt hebt
Nee, viel meeGefeliciteerd boze gezichten ook nog?
Probeer je niet te druk te maken om die gehersenspoelden, het zijn griezels maar ze krijgen hun verdiende loonTegen dit soort gehersenspoelden valt niet meer op te boksen. Daar word ik wel eens bang van. Ok, dit destructieve soort ruimt zichzelf op, maar dat duurt een tijd en tussendoor willen de ''puurbloedjes'' ook een leven.