COVID vaccinatie bijwerkingen

Experiment binnen experiment

@AndereKrant
geeft opsomming van ‘de acht ‘toxische’ Pfizer-batches die ook in Nederland zijn gebruikt’

EJ6134
EJ6136
EJ6789
EJ6790
EJ6796
EK9788
EM0477
EP9598
 
Het is ronduit schandalig dat onze overheid de bevolking als proefkonijn gebruikt. De Nürnbergcode wordt dus overtreden en de verantwoordelijken dienen vervolgd te worden. Onbegrijpelijk dat we dit pikken en dat er nog dombo’s zijn, die zich laten prikken.
 
Daar zijn we dan op afzienbare termijn van af. Mocht dit 'Hitleriaans' klinken, bedenk dan dat slachtofferschap een keuze is en dat dit gebeurt op basis van vrije wil.

Mike
 
Ik heb een goede vriend die is vaak gevaccineerd, vroeg mij wat sportnieuwsberichten in te spreken voor zijn radiostation. Nu wil ik eigenlijk wat berichten vinden over sportmensen die vermoedelijk door de vaccinaties hartproblemen of andere problemen kregen. Of iets in die richting. Weet iemand de link naar dergelijke artikelen. Niet dat het helpt deze vriend wakker te schudden.. oke.. maar dat soort artikelen lijkt mij nou interessant om in te spreken.
 
Ik heb een goede vriend die is vaak gevaccineerd, vroeg mij wat sportnieuwsberichten in te spreken voor zijn radiostation. Nu wil ik eigenlijk wat berichten vinden over sportmensen die vermoedelijk door de vaccinaties hartproblemen of andere problemen kregen. Of iets in die richting. Weet iemand de link naar dergelijke artikelen. Niet dat het helpt deze vriend wakker te schudden.. oke.. maar dat soort artikelen lijkt mij nou interessant om in te spreken.
Zoekfunctie even gebruiken bij Nine for News:
 

Dr. Drew en Rob Schneider bespreken nieuwe myocarditisgegevens die een aantal 'grote, grote rechtszaken' zouden kunnen openen

‘Ik geloof dat er een aantal grote, grote rechtszaken zullen komen tegen zaken als universiteiten die kinderen dwongen een vaccin te nemen om naar school te kunnen gaan. Er verscheen deze week een artikel in Circulation, dat van zeer goede kwaliteit is. cardiologietijdschrift... en het was adembenemend. Ik was geschokt door wat een aanklacht het was. Het toonde aan dat myocarditis niet zo ongewoon was bij jonge mannen, zeker vaker voorkomend dan ernstige COVID in die groep... Dit artikel toonde voor de eerste keer dat ongeveer de helft van de kinderen... een levenslange hartstoornis zal hebben, wat betekent dat een aanzienlijk percentage zal eindigen in hartfalen, hopelijk op latere leeftijd, maar als ze niet op de transplantatielijst staan. crimineel."
 

‘Probably the Most Important Topic of Our Time’: DNA Contaminants in COVID Shots Can Trigger Cancer, Alter Human Genome​


Video duurt 4 uur (!!!!)
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.991
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan