COVID vaccinatie bijwerkingen

"Early in 2023, genomics scientist Kevin McKernan made an accidental discovery. While running an experiment in his Boston lab, McKernan used some vials of mRNA Pfizer and Moderna Covid vaccines as controls. He was ‘shocked’ to find that they were allegedly contaminated with tiny fragments of plasmid DNA.

McKernan, who has 25 years’ experience in his field, ran the experiment again, confirming that the vials contained up to, in his opinion, 18-70 times more DNA contamination than the legal limits allowed by the European Medicines Agency (EMA) and the Food and Drug Administration (FDA).

In particular, McKernan was alarmed to find the presence of an SV40 promoter in the Pfizer vaccine vials. This is a sequence that is, ‘…used to drive DNA into the nucleus, especially in gene therapies,’ McKernan explains. This is something that regulatory agencies around the world have specifically said is not possible with the mRNA vaccines..

..Now, McKernan, Dr Buckhaults and other scientists are calling for urgent research to test whether the DNA contamination is lingering in the cells of mRNA vaccinated people, and whether the human genome has in fact been altered by mRNA Covid vaccines."





Mike
 
We weten toch dat Big Pharma gewoon maffia is. Peter Goetsche schreef het uitstekende boek “Dodelijke medicijnen“ hierover. Maar onze overheid weet er ook wat van. Helaas blijft de massa het allemaal maar pikken ipv ze weg te stemmen.
 
Niet nieuw, maar nu wel als officiële pre-print. Nu nog een tijdschrift zien te vinden die het lef heeft om het te publiceren.

Miljarden tot tientallen miljarden fragmenten DNA in elke dosis van de #Moderna en #Pfizer #mRNAvaccins.

Keurig aangetoond door @Kevin_McKernan
dat die verpakt worden in het LNP (nanodeeltje) en dus niet in het bloed afgebroken word (zoals dat met 'naakt' DNA wel het geval is. Dat wordt binnen no-time afgebroken).

Dan is er nog een recente studie die laat zien dat modificaties aan de uiteinden van stukjes DNA eigenlijk geen invloed hebben op de kans dat die stukjes in het DNA van de cel zelf worden ingebouwd. Dat gebeurt bij alle mogelijke modificaties van dat ingebrachte DNA, een groot struikelblok bij de toepassing v an gentherapie.

(Maar wees gerust, de mRNAvaccins waren immers geen gentherapie?)😂🥳🍻

Nu alleen nog aantonen dat deze stukjes inderdaad geïntegreerd worden in het DNA, waarbij de a priori kans dat dit inderdaad gebeurt behoorlijk hoog is. Zoals @BorgerPieter
al veel langer zegt. Het is dan ook zijn vakgebied, dus ik heb me op de vlakte gehouden.

Het is vast niet mijn beste eigenschap, maar als ik nu aan alle #brulvaxxers denk, kan ik een cynisch glimlachje niet onderdrukken.

Voor die mensen geldt: geen leuker vermaak dan leedvermaak.

Wat zou er in vredesnaam verkeerd kunnen gaan?
 
Te laat, want nu zit dat duivelssap in ze. Nooit eerder hebben mensen zo'n harde les moeten leren. Dit is de prijs die betaald moet worden voor blinde volgzaamheid van externe autoriteiten, de erfzonde.

Mike
ik snap het helemaal, ook waarom ze soms zo star reageren en mij niet willen begrijpen, in mijn nu meer dan ooit- aversie tegen de reguliere geneeskunde, zij zijn gewoon anders, veranderd... lijkt wel...
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.979
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan