COVID vaccinatie bijwerkingen

Mis dit niet: Persconferentie schokkende onthullingen COVID-19-vaccins​

Op dinsdag 21 november, van 15.00 tot 15.30 uur, zal er een persconferentie plaatsvinden in het Europees Parlement te Straatsburg.

In deze persconferentie zullen Europarlementariërs Marcel de Graaff (FVD) en Joachim Kuhs (AfD), Willem Engel, advocaat Renate Holzeisen en arts Vibeke Manniche schokkende onthullingen bespreken die volgen uit de brief van het Europees Geneesmiddelenagentschap (EMA). Deze brief kwam op reactie van het verzoek van De Graaff en Kuhs om de vergunningen van COVID-19-vaccins onmiddellijk op te schorten.

De persconferentie is hier live te volgen.
 
McDonald had meer dan een jaar nodig om zelfs maar te overwegen dat COVID-prikken de boosdoener konden zijn. “Ik had al een bestaande patiëntenpopulatie toen de pandemie toesloeg die ik heel goed kende,” zei ze. “Wat ik zag waren manifestaties in die patiëntenpopulatie.”

Dr. Diane Counce, neuroloog en neuroradioloog, zei dat ze ongeveer hetzelfde heeft gezien bij haar patiënten. “Mensen praten ook over hoe hun persoonlijkheid is veranderd. De familie zegt dan: ‘ze zijn gewoon anders.
 
Dit is een video met de favoriete tuingereedschappen van een Australiër. maar hij vertelt ook dat de maker/uitvinder van een van die gereedschappen 2 maanden in het ziekenhuis heeft gelegen als gevolg van bijwerkingen van de prik en hij verwacht niet lang meer te hebben. Ik laat de video beginnen op het punt waar hij het er over heeft.
 
Gevalletje van 'creatief met statistieken'.

“ZEER ernstig,” vindt data-analist Cees van den Bos. “Het CBS moffelt hartstilstanden sinds begin 2021 weg onder de categorie ‘onbekende doodsoorzaak’. Dat is niet alleen fraude en ‘statistiek op bestelling’, maar het riekt ook naar dat men aan het begin van de injectiecampagne al vermoedde dat de hartproblemen wel eens toe zouden kunnen nemen.”

Zo moffelt het CBS hartstilstanden sinds begin 2021 weg: ‘ZEER ernstig’​

 
Mijn zwager (man van mijn zus) afgelopen weekend weer eens gezien na lange tijd. Sprak nu uit vreselijk spijt te hebben vd prikjes, dat ie in een totale hypnose zat. Hij heeft diverse klachten, waarvan constant vermoeid en een ‘frozen shoulder’ aan de prikarm. Ik merk ook dat ie zich schaamt dat ie de prik heeft genomen.
 

Vandaag om 15.00 uur breaking news over de COVID-vaccinaties tijdens persconferentie​

Vandaag om 15.00 uur breaking news over de COVID-vaccinaties tijdens de persconferentie van Europarlementariër Marcel de Graaff (FVD) in Straatsburg. Het gelijk van zijn partij wordt nu zwart op wit bevestigd door het Europees Geneesmiddelenagentschap (EMA).

Je kunt de persconferentie hier live volgen.



 
Vraag me af of er cijfers bekend zijn van mensen die zichzelf hebben genezen NA DE VACCINS.
Er kwamen immers adviezen van artsen. Ik heb die adviezen ergens genoteerd, kan ze nu niet vinden.
Als ik geprikt zou zijn zou ik nu zeer langdurig de middelen slikken die voor herstel geadviseerd zijn.
 

Verrassende ontwikkelingen: Filipijns Huis van Afgevaardigden start onderzoek naar schrikbarende oversterfte​

Verrassende ontwikkelingen op de Filipijnen. Het Filipijnse Huis van Afgevaardigden heeft een onderzoek ingesteld naar de schrikbarende oversterfte die het land plaagt.


“We waren geschokt toen we ontdekten dat de oversterfte alleen al in 2021 262.000 was,” zei voorzitter van de commissie voor openbare orde en veiligheid van het Huis van Afgevaardigden Dan Fernandez.


Het jaar erna, in 2022, was er ook sprake van oversterfte. Dat jaar stierven er 67.000 meer mensen dan je zou verwachten. Het gaat hier om onverklaarde doden. Deze mensen zijn dus niet overleden aan corona.
 
Angus Dalgleish: Professor of Oncology at St George's Hospital Medical School, London: "At the end of last year I reported that I was seeing melanoma patients who had been stable for years relapse after their first booster (their third injection). I was told it was merely a coincidence and to keep quiet about it, but it became impossible to do so. The number of my patients affected has been rising ever since. I saw two more cases of cancer relapse post booster vaccination in my patients just this last week.
Other oncologists have contacted me from all over the world including from Australia and the US. The consensus is that it is no longer confined to melanoma but that increased incidence of lymphomas, leukaemias and kidney cancers is being seen after booster injections. Additionally my colorectal cancer colleagues report an epidemic of explosive cancers (those presenting with multiple metastatic spread in the liver and elsewhere). All these cancers are occurring (with very few exceptions) in patients who have been forced to have a Covid booster whether they were keen or not, for many so they could travel.
So why are these cancers occurring? T cell suppression was my first likely explanation given that immunotherapy is so effective in these cancers. However we must also now consider DNA plasmid and SV40 integration in promoting cancer development, a feature made even more concerning by reports that mRNA spike protein binds p53 and other cancer suppressor genes. It is very clear and very frightening that these vaccines have several elements to cause a perfect storm in cancer development in those patients lucky enough to have avoided heart attacks, clots, strokes, autoimmune diseases and other common adverse reactions to the Covid vaccines.
To advise booster vaccines, as is the current case, is no more and no less than medical incompetence; to continue to do so with the above information is medical negligence which can carry a custodial sentence.
No ifs or buts any longer. All mRNA vaccines must be halted and banned now."



Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.906
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan