Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Maar Gelukkig Geen CoronaMGGC staat volgens Google voor:
Museo Geologico Giovanni Capellini
Melville Glades Golf Club
Geen idee waar jullie het over hebben....
Wanneer ik in dit Forum zoek op MGGC word ik ook geen steek wijzer...
Wow..ja iedereen word lek geprikt..nog een wonder dat er zoveel kinderen/mensen rondlopenMijn vrouw is zwanger, als ze zou meegaan in de prikjesonzin, zou ze een prikje krijgen voor rode hond, kinkhoes en cojona. De verloskundige mompelde tussendoor dat ze nog nooit zoveel miskramen heeft meegemaakt als in dit jaar. Hoe kan dat nou?
Staat minimaal 5 keer uitgelegd, dus echt kijken doe je nietMaar Gelukkig Geen Corona
Lees dit:Wat weten jullie over 'shedding', wat kan een gevaccineerde overbrengen op ons
Kunnen wijzelf ook s-eiwitten verspreiden via niezen, hoesten, zweten of seksuele gemeenschap? Vooralsnog lijkt er geen bewijs te zijn voor 'besmetting' via niezen, hoesten of zweten vanwege de sterke verdunning die dan al heeft plaatsgevonden, maar aan seksuele gemeenschap (vooral met diegenen die nu het 'prikje' tegen C19 hebben gehad!) zou ik mij niet willen wagen en ook zou ik hun bloed niet via een bloedtransfusie door mijn aders willen laten stromen!
Lees dit:
De logica achter anthelmintica
Volgens mij is het gewoon hoe je het noemt... Nee natuurlijk, we trappen niet in het idee dat het virus een bende levende wezentjes is die je even ziek komen maken... 'k ben zo benieuwd naar wat het dan wel is. Het is een boodschap(per) dus klaarblijkelijk, die de functie heeft om andere cellen...www.fatsforum.nl
Citaat hieruit:
Mike
Het is goed dat mensen dit delen om te waarschuwen.Het vaccin werkt niet tegen narcisme en het obsessief najagen van dopamine hits, zo te zien.
Mike