COVID vaccinatie bijwerkingen

Het wordt nog veel erger, we zullen allemaal te maken hebben met 1 of meerdere vrienden, familieleden, collega's etc. die het loodje zullen leggen. De mensheid is hardleers en daarom moeten we dit meemaken.

Mike
Yup, I know.. maar ergens diep van binnen zat er nog een sprankje hoop dat het misschien allemaal wel mee zou vallen. Ja, naïef..

"FERNANDO LÓPEZ-MIRONES en Twitter: "#MIRONEWS Uno de los efectos adversos graves descritos de estas inyecciones que están arrasando es que REACTIVAN y AGRAVAN cánceres previos que estaban controlados. El relato oficial dice “ya lo tenía” no fueron las vacunas. Un aullido" / Twitter"

Een van de ernstige bijwerkingen is dat ze kankers heractiveren en verergeren.
Officieel zegt men dan dat ze de kankers al hadden en dat het niet de vaxx is.

Deze persoon is biólogo/ profesor aan de univ van Madrid en actief antivacx ed.

Als dat echt waar is is het wel gruwelijk. pffffffffffft.

Eniewee, elke vrouw die zich op laat jutten om zich tijdens zwanger te laten vaxen neemt zelf een gok, succes, mij niet bellen
Ben geen fan van Xander Nieuws, maar ik zou me er in ieder geval niet over verbazen als het wel klopt.
Dan is het inderdaad vreselijk :(
Ze beginnen nu ook al met "griep" vaccins voor de zwangeren.
Griep is weer terug van 1,5 jaar vakantie.

Ik heb het eerlijk gezegd niet zo op Xander nieuws, dus weet ook niet goed wat ik hiervan moet denken
Kan allemaal wel zijn maar Marion Koopmans heeft een prijs gewonnen voor haar communicatie werk oid
:7686_pepecross:

Kijk vanaf 28:00, dan zie je baby's die geboren zijn van geïnjecteerde moeders... En deze baby's hebben een veel snellere ontwikkeling, kunnen eerder lopen, praten, hun gezichtjes zien er anders uit en hebben meteen haargroei...

Kijk vanaf 28:00, dan zie je baby's die geboren zijn van geïnjecteerde moeders... En deze baby's hebben een veel snellere ontwikkeling, kunnen eerder lopen, praten, hun gezichtjes zien er anders uit en hebben meteen haargroei...
maar wat betekent dat dan ? superras ofzo ?

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan