Oom Willie
Well-known member
Vandaag mondkapje verplicht weer?
Ik neem een potje IVM mee.
Zie eind van het filmpje van de (R)overheid.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Vandaag mondkapje verplicht weer?
11 hartaanvallen bij muziekfestival.. Wat een muziek is dat geweest
Wordt al weer ''gedebunked'' :
Ja benieuwd ook hoelang die cognitieve dissonantie stand houdt. Ik denk tot iedereen dood is neergevallen.How dan ook, 8 dojen tijdens een concert is een beste score.
Benieuwd hoe vaak we dat mee gaan maken de komende tijd
We gaan aan Richard een warm mens missen...41-Year-Old Florida Man Who Cursed Anti-Vaxxers Found Dead in His Home by Neighbors After Second COVID-19 Pfizer Shot - Medical Kidnap
Richard Rowe was an outspoken critic of "anti-vaxxers," mistakenly believing that they were stupid and uninformed. When he addressed them, he stated "I am probably the smartest person you know, and I spent 8 months analyzing this thing." He blamed "anti-vaxxers" for causing suffering and death...medicalkidnap.com
Bizar, kijk onderaan dat verhaal naar plaatjes van mensen die overleden zijn . pfffffffft
41-Year-Old Florida Man Who Cursed Anti-Vaxxers Found Dead in His Home by Neighbors After Second COVID-19 Pfizer Shot - Medical Kidnap
Richard Rowe was an outspoken critic of "anti-vaxxers," mistakenly believing that they were stupid and uninformed. When he addressed them, he stated "I am probably the smartest person you know, and I spent 8 months analyzing this thing." He blamed "anti-vaxxers" for causing suffering and death...medicalkidnap.com
Bizar, kijk onderaan dat verhaal naar plaatjes van mensen die overleden zijn . pfffffffft
11 hartaanvallen bij muziekfestival.. Wat een muziek is dat geweest
Ja met Gordon...Gerard Joling ?