Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja denk je dat?Weer treinuitval door personeelstekort ProRail
Weer vallen treinen uit omdat de verkeersleiding van spoorbeheerder ProRail onderbezet is. Dinsdagochtend rijden daardoor tussen 07.00 en 09.00 uur geen trwww.treinreiziger.nl
Zo langzamerhand wordt duidelijk dat we geen functionele samenleving meer kunnen hebben door aanhoudende gezondheidsklachten en zelfs overlijdens door de 'vaccins'. Bereid je voor op een mass die-off deze winter!
Mike
Ik denk dat iedereen die geen placebo gehad heeft (op den duur) de sjaak is. Hoeveel placebo's er uitgedeeld zijn weten alleen die vaxproducenten denk ik.Ja denk je dat?
Denk je dat iedereen er aan dood zal gaan? Mijn ouders hebben zich ook laten vaxineren
Het klootjesvolk heeft geen placebos gehad, Pinokkio en snuifje wel, maar die gaan ook dood aan de gevolgen van de vaccins na veroordeling door Neurenberg 2.0Ik denk dat iedereen die geen placebo gehad heeft (op den duur) de sjaak is. Hoeveel placebo's er uitgedeeld zijn weten alleen die vaxproducenten denk ik.
Nee je zult zien dat ze griep had.....Mijn zus moest wederom invallen voor een collega die dubbel gevaccineerd is. Ze schijnt kortademig te zijn en flink ziek van ‘cojona’.
‘grappig’ iemand die ongevaccineerd is hebben ze nu hard nodig he
Precies. Het is geen 'experiment' maar pure uitroeiing. [ZE] willen zo veel mogelijk van ons om zeep helpen voordat we het door krijgen. In 1 woord: genocide.Het klootjesvolk heeft geen placebos gehad, Pinokkio en snuifje wel, maar die gaan ook dood aan de gevolgen van de vaccins na veroordeling door Neurenberg 2.0
Ik wil graag nog iets mededelen. Allereerst ben ik dankbaar voor alle info, en inzichten.Ik denk dat iedereen die geen placebo gehad heeft (op den duur) de sjaak is. Hoeveel placebo's er uitgedeeld zijn weten alleen die vaxproducenten denk ik.
ja, rustig blijven.Als ik op mijn dromen afga ... , shedding is real. Ik krijg wel waarschuwingen daarover. Ik kreeg zelfs een waterfilter aangeraden om dit te neutraliseren, in mijn dromen. Terwijl die normaal gesproken veel meer persoonlijke thema's hebben.
Alleen als mensen het thema zelf aansnijden, kan het goed zijn om rustig het gesprek te voeren met overtuigde vaxers. Rustig blijven. Het blijft een soort hypnose natuurlijk.
(Helaas ziet niet iedereen het) : daar horen ALLE maatregelen bij. Ook de h202 spoeling bij de tandarts (is geen food grade).Precies. Het is geen 'experiment' maar pure uitroeiing. [ZE] willen zo veel mogelijk van ons om zeep helpen voordat we het door krijgen. In 1 woord: genocide.
M
precies ze kunnen een qr code wel invoeren op werk maar daar komen ze gauw genoeg van terug als er daarlijk geen personeel meer te vinden is met qr code. Maarja dan gaat dat bedrijf uiteindelijk failiet en krijgt iedereen uiteindelijk een basis inkomen......... als je teminste een qr code hebt.Mijn zus moest wederom invallen voor een collega die dubbel gevaccineerd is. Ze schijnt kortademig te zijn en flink ziek van ‘cojona’.
‘grappig’ iemand die ongevaccineerd is hebben ze nu hard nodig he