Covid vaccins

Er zit binnenkort een demo in Urk aan te komen. Ik wil daar naartoe. Ik ben die feestvierders met gele parapluutjes die denken dat ze naar eem festival gaan zat en wil me onder strijdbare christenen begeven, christenen die opdringerige journalisten letterlijk wegschoppen. Ik wil naar een hechte gemeenschap die een oud ambacht uitvoert en het niet meet pikt wat ze van hogerhand wordt opgelegd. Wie kan mij helpen om de datum, locatie en andere details van de demo in Urk in juli te achtethalen?

Mike
1624952347576.png

photo_2021-06-29_11-08-34.jpg

Reactie van FvD.

Schandalig. Kinderen een experimenteel "vaccin" opdringen voor een ziekte waar ze nauwelijks iets van merken. Vroeger beschermden volwassenen kinderen. Tegenwoordig blijkbaar niet meer. Dat is de échte ziekte waaraan onze samenleving lijdt.

Mike

Ik vraag me af wat ze kunnen doen op het moment dat iemand erge bijwerkingen heeft.
De vader van Christianne had erge pijn.

De ambulancebroeder gaf de Arnhemmer 5 milligram morfine en 2 paracetamolletjes tegen de pijn.
Dit had niet geholpen.

Eigenlijk zou dat via radio en TV bekend gemaakt moeten worden. Als er tenminste een eenduidige behandeling bestaat. ?

Bluf. Bij de Mexicaanse griep hebben ze ook twee prikken voor elke Nederlander gekocht. Belachelijk toch? Experimentele prikken verplicht stellen. Benieuwd hoe ze dat willen gaan doen?
die voornoemde geldzucht komt prima voor elkaar als de fabrikanten hun rotzooi weten te verkopen aan regeringen. Of ze dan gebruikt worden maakt ze niets uit lijkt me.

De kassa heeft dan al gerinkeld

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan