Over de huidige co vid vaccins, geschreven door Paul Veenstra: Plaats nog even een korte visie...... Een virus heeft buitenste eiwitten waar ons lichaam antilichamen tegen aanmaakt. Het lichaam kan daarbij ondersteund worden met een vaccin waar onschadelijke deeltjes van het virus inzitten om ons immuunsysteem te activeren met de aanmaak van antistoffen tegen het (griep)virus wat in aantocht is (nog voor je besmet kan raken) en je er daarop voor bereiden. Bij wat we nu hebben SARS-2 COVID-19 is niets mogelijk. Niets is...., dat het vaccin geen deeltjes van het virus in zich heeft om het immuunsysteem te kunnen activeren. Mocht je besmet raken doet het lichaam niets en maakt dus geen antilichamen aan. De oorzaak van dit is dat volgens de CDC (VS: NATIONALE GEZONDHEIDSDIENST) die mij hebben verklaard via factchekers, dat het virus ontdaan is van zijn buitenste eiwitten en daarmee niet te genezen is en dat de buitenste eiwitten van het virus vervangen zijn door SPIKE-eiwitten. Het is gebleken dat deze beweringen juist zijn maar dat is juist het bedrieglijke er aan. Spike-eiwitten vallen het immuunsysteem aan en vernietigen het en gaan alle lichaamscellen aantasten, dringen ook door tot in de hersenen totdat er een dusdanige grote uitval van systemen is, het ene na het andere en het niet meer functioneert, het dan gebeurt is met de mens en er is geen enkele genezing meer mogelijk is. Dat, lieve mensen, dat is het moordaardige SARS-2-COVID-19 waarmee men het merendeel van de wereldbevolking wil uitroeien. Toch heb ik hier weinig geloof in want.... HET VIRUS BESTAAT NIET EENS! Er is geen virus die je besmet! In de vaccins, die de volledige functie van het virus hebben overgenomen, zitten in sterke mate die spike-eiwitten en andere zeer schadelijke bestanddelen, zodat het virus niet meer nodig is maar toch heel de wereld doorgaat met vaccineren alsof dat een bescherming zou bieden tegen het virus die er naar mijn overtuiging helemaal niet (meer) is! Vaccineren, vaccineren EN ER MEE DOORGAAN, totdat het gewenste dodental is bereik! DIT IS EEN .... BIO-moordwapen! Ivermectine is een absolute noodzaak om jezelf hiertegen te beschermen en ik begin steeds meer de overtuiging te krijgen, dat het de spike-eiwitten kan tegenhouden om zich te hechten aan onze lichaamscellen en wordt afgebroken en als afval afgevoerd. BEKROOND MET NOBELPRIJS VOOR DE MEDICIJNEN IN 2015. Mensen kopen (kochten) het bij Aliexpress en Indiamart voor een enkele euro, 100 tabletten van 5 mg. en goed voor bijna 2 jaar). Echt zieke corona patiënten zie je met Ivermectine al verbeteren in 24 uur en zijn in 48 uur bevrijd van corona spike-eiwitten. Helaas zitten er in de vaccins (alle merken) en ook in de teststaafjes nog meer OPZETTELIJK ingebrachte schadelijke bestanddelen. Daarover is mij nog onvoldoende bekend om een juiste mening van de gevolgen te kunnen hebben. Het is al bewezen dat Nano-deeltjes en gen-therapie ingebracht worden met de teststaven en bestanddelen door de bloedbarrière van de hersenen binnendringen en invloed hebben in de hersenen! SAMENVATTING: Niet en nooit testen. Corona-covid-19 is gemaakt om te doden en doet dat met vaccinaties. Virus is er niet eens. VIRUS IS DE VACCINATIE! Besmettingen worden overgebracht door het uitademen van spike-eiwitten door de gevaccineerden en daarmee de niet gevaccineerden besmetten! Blijf uit de buurt van gevaccineerden zij besmetten en niet een niet bestaand virus.
Met vriendelijke groet, Paul P. Paul Veenstra