Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Simpel de MSM. Propaganda loopt op volle toeren en wat in het nieuws is is waarheid.Hoe kunnen ouders een gefundeerde afweging maken als het "vaccin" nog onvoldoende getest is?
Je hebt gelijk, ik sluit me ook af voor tv en radio nieuws.Simpel de MSM. Propaganda loopt op volle toeren en wat in het nieuws is is waarheid.
Zelfs als je op de site van vws laat zien dat fase 3 testen nog lopen tot 2022 a2024 wat daar gewoon vermeld staat zegt men fake nieuws, dus men maakt de weloverwogen keuze op basis van halve informatie.
Als het volk te dom of te lui is om verder te kijken dan nu.nl is, dat hun probleem, ik doe geen moeite meer voor de schaapjes
..en de rest ligt ziek op bed.. kunnen jij en ik al die bende op gaan ruimen vanuit het quarantainekamp.Je hebt gelijk, ik sluit me ook af voor tv en radio nieuws.
Wel het gedachte experiment uitgevoerd wat er gaat gebeuren als, wat velen voorspellen, er een hoop om gaan vallen.
Vb: nu gaan er per jaar 140k mensen dood in Nederland. Stel je eens voor als dat verdubbeld naar 280k. De infrastructuur mbt lijkbezorging ligt dan direct op zijn reet. Dat gaat dan direct een bende worden....
Een verdubbeling of verdriedubbeling van het aantal sterfgevallen in Nederland is echt dikke ellende.
Daar heb ik zo geen zin in!!!..en de rest ligt ziek op bed.. kunnen jij en ik al die bende op gaan ruimen vanuit het quarantainekamp.
Nope...De eersten zullen niet de laatsten zijn:
CDC Takes Action After Death of Michigan 13-Year-Old After Receiving COVID-19 Vaccine
Care to explain, CDC?resistthemainstream.org
Mike
Maar Mike de lancet is geen fakestreammedia, wijs zo'n vaxinazis maar eens op feiten.Klokkenluiders 🕊🕊 voor vrijheid 🤜🤛 Nieuws
Een Pfizer 'vaccin' geeft 0,76% minder risico op een 'coronabesmetting' (lees: positieve test). Dat is bijna niets. Bron: https://www.thelancet.com/journals/lanmic/article/PIIS2666-5247(21)00069-0/fulltext#bib9t.me
Maar we doen het voor de vakantie. Zucht.
Mike
Het scheelt een hele hoop om de radio en tv uit te laten, doe ik ook al geruime tijd. Maar je ontkomt niet aan de propaganda, overal word je ermee om de oren geslingerd en als je het nergens leest/hoort beginnen de mensen in je omgeving weer te zeuren dat je de prik des hemels MOET nemen.Je hebt gelijk, ik sluit me ook af voor tv en radio nieuws.
Wel het gedachte experiment uitgevoerd wat er gaat gebeuren als, wat velen voorspellen, er een hoop om gaan vallen.
Vb: nu gaan er per jaar 140k mensen dood in Nederland. Stel je eens voor als dat verdubbeld naar 280k. De infrastructuur mbt lijkbezorging ligt dan direct op zijn reet. Dat gaat dan direct een bende worden....
Een verdubbeling of verdriedubbeling van het aantal sterfgevallen in Nederland is echt dikke ellende.
Yep, je hoofd cool houden en verder is het afwachten.Het scheelt een hele hoop om de radio en tv uit te laten, doe ik ook al geruime tijd. Maar je ontkomt niet aan de propaganda, overal word je ermee om de oren geslingerd en als je het nergens leest/hoort beginnen de mensen in je omgeving weer te zeuren dat je de prik des hemels MOET nemen.
Ben er geestelijk wel een beetje op voorbereid dat de ellende in het najaar begint maar als de meesten hierdoor bezwijken heb ik straks een flinke echo in de straat en een gapend gat in mijn familie, toch een best "gek" idee...
Maar het is en blijft hun eigen keus dus dat probeer ik van mij af te zetten
Klaus heeft zijn lagere schooltijd goed onthouden en het gedachtengoed van de nazi's terug in het normale gebracht, Goebels en Mengele zouden trots zijnHet Wereld Economisch Forum geeft een gids uit over hoe het publiek te dwingen en te manipuleren om het Covid-19-vaccin te nemen - DissidentNL
Het WEF stelt in een recent artikel dat om groeps-immuniteit te bereiken tegen de vermeende ziekte Covid-19, volksgezondheidsambtenaren gebruik moeten makendissident.one