https://t.me/biologosporlaverdad/706Je verwacht het niet ehhhh wel
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
https://t.me/biologosporlaverdad/706Je verwacht het niet ehhhh wel
Kan alles van Telegram niet direct op een andere manier worden gedeeld?
Ik heb geen Telegram en geen o6 nummer.
In mijn werkoverleg werd gesproken over weer meer fysiek op locatie werken na de zomervakantie. ‘Oh maar dan is toch bijna iedereen gevaccineerd en hoeft het niet op afstand.’ Of er komen aparte regels voor gevaccineerden en ongevaccineerden voor bijeenkomsten.. dat werd gezegd alsof dat de normaalste zaak van de wereld is. Ik kookte van binnen maar wil in deze situatie absoluut niet vanuit emotie reageren. Dat gaat nog wat worden in het najaar..
Herkenbaar, ik zit ook te wachten tot er een soort "zachte" dwang komt.In mijn werkoverleg werd gesproken over weer meer fysiek op locatie werken na de zomervakantie. ‘Oh maar dan is toch bijna iedereen gevaccineerd en hoeft het niet op afstand.’ Of er komen aparte regels voor gevaccineerden en ongevaccineerden voor bijeenkomsten.. dat werd gezegd alsof dat de normaalste zaak van de wereld is. Ik kookte van binnen maar wil in deze situatie absoluut niet vanuit emotie reageren. Dat gaat nog wat worden in het najaar..
Bij mij op het werk werd via mail gezegd dat we weer met zijn allen naar kantoor konden als we dat ´prikje in de bovenarm´ zouden nemen. Dat werd zo even terloops gezegd. Nu gaan we weer half terug naar kantoor. Er wordt niet over die vaccinaties gesproken door de leiding (vooralsnog).Herkenbaar, ik zit ook te wachten tot er een soort "zachte" dwang komt.
Fuk 'm denk ik dan, ontsla me maar
Ik werk voor meerdere scholen..Wat voor werk doe je?
Same! Ik houd er stiekem in mijn hoofd al rekening mee dat dit moment misschien wel gaat komen. Jammer, dan maar een andere werkgever zoeken. Als dat niet lukt, dan maar geen baan, hoewel ik het nie zo somber inzie. Er zijn vast ondernemers/ondernemingen waar je nog wel terecht kunt. En het maakt me dan ook niet uit wat voor werk het is. En mocht dat niet lukken, dan maar geen inkomen. Voor mij geen prik, al ben ik de laatste op aarde. Dan maar onder de brug slapen!Herkenbaar, ik zit ook te wachten tot er een soort "zachte" dwang komt.
Fuk 'm denk ik dan, ontsla me maar