Covid vaccins

Elke dag duiken er steeds meer berichten op over mensen die na de vaccinatie last krijgen van ernstige bijwerkingen. Is het mogelijk dat sommige mensen een placebo toegediend krijgen om het aandeel negatieve bijwerkingen terug te dringen?

Ik voorspel toch echt dat de meerderheid vd ouders overstag zullen gaan als het om vaccineren van kinderen gaat.
Mijn zus vertelde mij net ( werkt bij de JGZ) dat er een moeder was die tijdens de vaccinatie-middag van 9 jarigen vroeg waarom haar dochter niet ook meteen het covid vaccin kon krijgen? Ze zei: we zijn toch bezig en dan heeft ze die ook maar gehad🤦🏻‍♀️ en dit zijn er veel meer, helaas meer dan we denken.
Serieus en met deze mensen moeten we straks in het najaar gaan strijden voor onze kids?

Ik wil nog meer overtuigend bewijs zien. Houd rekening met de mogelijkheid dat dit afleiding kan zijn van s-eiwitten als werkelijke boosdoener. Dit is een experiment, mensen om zeep helpen met dit goedje is geen experiment. Ik ben nog totaal niet overtuigd.

Mike
Idem dito.
De hoeveelheid grafeen in een vaccin tov de hoeveelheid die men dagelijks inneemt ahv voeding is verwaarloosbaar.
Daarnaast, die zogezegde studie van de Univ. van Almeria, is gedaan op zo een minieme hoeveelheid van vaccins dat er ook geen uitsluitsels over gegeven kan worden.
Vervolgens is eer ook een bericht in omloop van die zelfde univ die ontkent die studie gedaan te hebben. Nu is dit bericht wel niet ondertekend dus de echtheid ervan weet ik niet.

1625685192000.png

Volginstinct boven zorginstinct. Reeds sinds de dagen can Eva lijdt de vrouw hier aan.

Mike
Helaas is dat idd de harde waarheid.

er stond ook een vader aan de desk bij mijn zus, geïrriteerd en boos want van zijn vrouw MOEST hun dochter de 9 jaar prik. Hij riep dat hij faliekant tegen vaccins is, dat galmde door de ruimte heen, maar ja zijn vrouw had de discussie kennelijk gewonnen:rolleyes:

Idem dito.
De hoeveelheid grafeen in een vaccin tov de hoeveelheid die men dagelijks inneemt ahv voeding is verwaarloosbaar.
Daarnaast, die zogezegde studie van de Univ. van Almeria, is gedaan op zo een minieme hoeveelheid van vaccins dat er ook geen uitsluitsels over gegeven kan worden.
Vervolgens is eer ook een bericht in omloop van die zelfde univ die ontkent die studie gedaan te hebben. Nu is dit bericht wel niet ondertekend dus de echtheid ervan weet ik niet.

Bekijk bijlage 1116
Nu zit er een groot verschil tussen innemen of spuiten, stoffen die veilig ingenomen kunnen worden kunnen via injectie dodelijk zijn in gelijke hoeveelheid. In een spier of bloedbaan is nogal een verschil met je spijsvertering

ivm bovenstaande :

Het blijkt dat grafeenoxide geen absorptie heeft in het ultraviolette bereik, maar in het infrarood en de 5e presenteerde zijn rapport met een piekabsorptie bij 260-270 nm, wat de absorptie van RNA (ultraviolet) is.

https://t.me/RosselloCM/39816

Dit staat er, en komt van Biologen voor de waarheid, met bijgevoegde documenten van rechtbank :

Nu laten we zeggen dat de theorie van grafeen verkregen is en niemand weet hoe, het is een echte fraude. En hoezeer ze het ook proberen aan te kleden als een grote triomf, het is nog steeds een echte fraude. Ten eerste is de steekproef zo klein dat het geen analyse in omstandigheden mogelijk maakt, het is merkwaardig omdat we dachten dat ze genoeg hadden om te zeggen dat het 90% grafeen was. Ten tweede bevat het wel het messenger RNA zoals officieel geregistreerd door het farmaceutische bedrijf. Een andere bewering, dat ze geen genetisch materiaal bevatten, vervalt. Bovendien merken we op dat het rapport aangeeft dat microscoopbeelden NIET sluitend zijn, omdat deze techniek niet toelaat om te bevestigen dat wat wordt waargenomen, grafeen is. Nogmaals, ze hebben NIETS overtuigends en verkopen het als de ontdekking van de eeuw. In plaats van iets ontdekt te hebben, hebben ze enorme verwarring gecreëerd door te bevestigen dat ze geen bewijs en geen wetenschappelijke kennis hebben.

en ook dit nog :

Tekst door Dr Maria José Martínez Albarracín.
"WAAROM GRAFEEN BLIJVEN OMCIRKELEN ZOLANG WE GEEN VACCINANALYSE HEBBEN, HET GEEN ZIN HEEFT? Praten over het fenomeen magnetisme in vaccins omdat objecten kleven is nutteloos omdat het GEEN HOMOGEEN FENOMEEN is: magnetische en niet-magnetische objecten kleven (lepels, roestvrijstalen messen...) en zekleven ook aan NIET GEVACCINEERDe. Tot nu toe is het enige sluitende de microscopische analyse van Andreas Kalcker van drie soorten vaccins: er was geen grafeen. Hij vond wel relatief grote kristalloiden die magnetieten kunnen zijn (ze zullen moeten worden geanalyseerd om ervoor te zorgen), maar verontreiniging door metalen en magnetietkristallen is een veel voorkomend feit in laboratoria waar culturen worden gemaakt." Wij denken precies hetzelfde. Wat we het minst nodig hebben is meer angst en verdeeldheid.

Ik ken Nederlanders die een jaar geleden van plan waren te emigreren naar Nieuw-Zeeland i.v.m. dat ze verwachtten dat in NL de vaccinaties verplicht gesteld zouden worden. Ik zag wel dat de vaccinatiegraad in NZ niet heel groot is nog momenteel vergeleken bij ons land bijv., maar de spierballentaal in dit filmpje spant de kroon!

Laatst bewerkt:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan