Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Het komt niet DOOR vaccinatie maar NA vaccinatie...Aldus Snuivo de JongeVrouw (35) vertelt over verschrikkelijke bijwerkingen coronavaccin: 'Ik hou dit niet langer vol'
Een vrouw uit de Amerikaanse staat Washington zegt dat dankzij het Moderna-vaccin ernstige neurologische klachten heeft gekregen.www.ninefornews.nl
Elke dag duiken er steeds meer berichten op over mensen die na de vaccinatie last krijgen van ernstige bijwerkingen. Is het mogelijk dat sommige mensen een placebo toegediend krijgen om het aandeel negatieve bijwerkingen terug te dringen?
Of zijn de mensen met de zoutoplossing de controlegroep?Waarom krijgen zoveel mensen 'per ongeluk' zoutoplossing in plaats van coronavaccin?
In Amerika en Canada, maar ook in Europa krijgen sommige mensen ‘per ongeluk’ een zoutoplossing toegediend in plaats van een coronavaccin.www.ninefornews.nl
Idem dito.Ik wil nog meer overtuigend bewijs zien. Houd rekening met de mogelijkheid dat dit afleiding kan zijn van s-eiwitten als werkelijke boosdoener. Dit is een experiment, mensen om zeep helpen met dit goedje is geen experiment. Ik ben nog totaal niet overtuigd.
Mike
Helaas is dat idd de harde waarheid.Volginstinct boven zorginstinct. Reeds sinds de dagen can Eva lijdt de vrouw hier aan.
Mike
Nu zit er een groot verschil tussen innemen of spuiten, stoffen die veilig ingenomen kunnen worden kunnen via injectie dodelijk zijn in gelijke hoeveelheid. In een spier of bloedbaan is nogal een verschil met je spijsverteringIdem dito.
De hoeveelheid grafeen in een vaccin tov de hoeveelheid die men dagelijks inneemt ahv voeding is verwaarloosbaar.
Daarnaast, die zogezegde studie van de Univ. van Almeria, is gedaan op zo een minieme hoeveelheid van vaccins dat er ook geen uitsluitsels over gegeven kan worden.
Vervolgens is eer ook een bericht in omloop van die zelfde univ die ontkent die studie gedaan te hebben. Nu is dit bericht wel niet ondertekend dus de echtheid ervan weet ik niet.
Bekijk bijlage 1116
“Voor iedere drie sterfgevallen die worden voorkomen door vaccinatie moeten we accepteren dat er twee worden veroorzaakt door vaccinatie.”