Covid vaccins

Bofkonten :love:

...De aantijgingen zijn "echt schokkend", zei het hooggerechtshof van Mumbai. Dat drong er bij de staat en de lokale autoriteiten op aan actie te ondernemen, "zodat onschuldige individuen in de toekomst niet worden bedrogen".

Vooral die laatste zin.... de omgekeerde wereld 🤪

Dit las ik op een telegram groep

https://brandnewtube.com/v/phnVx3 De onderzoekers van La Quinta Columna zijn al anderhalf jaar bezig met het onderzoeken van het huidige virus. Het onderzoek vond een andere richting vanaf het moment dat de injecties begonnen. Vooral het verschijnen van vele filmpjes en foto’s op sociale media over magnetisme gaf hen nieuwe denk- en onderzoeksrichtingen. Ze begonnen hun eerdere nieuwsgierigheid over Graphene verder uit te werken en nader te onderzoeken. Graphene blijkt in het lichaam magnetisme te veroorzaken en is om die reden een supergeleider. Door de beurzen m.b.t. Graphene te bekijken ontdekten ze een relatie tussen het virus en Graphene. Graphene blijkt injecteerbaar te zijn als het tot graphene-oxide-nanodeeltjes wordt getransformeerd. Graphene-oxide-nanodeeltjes blijken na onderzoek de belangrijkste substantie van wat men onterecht het vaccin noemt. Wat doen graphene-oxide-nanodeeltjes in ons lichaam? Ons lichaam ziet graphene-oxide-nanodeeltjes als een pathogeen en stuurt daar witte bloedlichaampjes op af (netrophils) Deze witte bloedlichaampjes laten de toxines samenklonteren waardoor ze makkelijker ‘op te eten’ zijn. Dit heeft bloedstolsels (trombose) als gevolg). Graphene-oxide-nanodeeltjes geven een ontstekingsreactie in ons lichaam in diverse organen omdat de stof als lichaamsvreemd wordt aangemerkt door ons immuunsysteem. Graphene-oxide-nanodeeltjes die worden ingeademd verspreiden zich evenwichtig over de longblaasjes en veroorzaakt daarmee een dubbelzijdige longontsteking en vanwege het ontsteken van de slijmmembranen mogelijk tevens verlies van smaak en reuk. Kortom: graphene-oxide-nanodeeltjes veroorzaken dezelfde verschijnselen als SARS-CoV-2. In het electromagnetische spectrum veroorzaken graphene-oxide-nanodeeltjes magnetisme en daarmee functioneren ze als supergeleiders. Ons lichaam heeft een natuurlijke reserve aan anti-oxidanten…. glutathione genaamd. Zodra het level van graphene-oxide-nanodeeltjes het level van glutathione te boven gaat kan ons immuunsysteem het allemaal niet meer aan. Na het 30e levensjaar beginnen de levels glutathione in het lichaam te verminderen. Na het 65e levensjaar zijn deze levels reeds sterk verminderd. Kinderen hebben enorm hoge levels glutathione. Glutathione is gerelateerd aan vitamine D. Dikke mensen hebben vaak (te) lage levels vitamine D in hun lichaam, dus ook te lage levels glutathione. Sporters daarentegen hebben weer hoge levels glutathione. De onderzoekers na La Quinta Columna hebben geconcludeerd, dat het zogenaamde SARS-CoV-2 eigenlijk graphene-oxide-nanodeeltjes zijn. Alle elementen die ons ter protectie worden aangeboden blijken graphene-oxide-nanodeeltjes te bevatten, namelijk de mondkapjes, de swaps, de PCR-tests en de antigenentests en uiteraard de injectie. Bij onderzoek van het electromagnetische aspect van de graphene-oxide-nanodeeltjes werd de gevoeligheid hiervan door straling duidelijk. Zelfs een zeer korte blootstelling aan 5G versnelt het oxidatieproces in de graphene-oxide-nanodeeltjes veelvoudig. Het gebeuren in Wuhan maakt dit pijnlijk duidelijk, want daar vonden 5G tests plaats tijdens het begin van de huidige plandemie. Specifieke frequenties van een bepaalde kwaliteit kan dus oxidatie veroorzaken en daarmee Covid-19. In de griepprik van 2019 waren reeds graphene-oxide-nanodeeltjes aanwezig. Belangrijk: Het glutathione-level in het bloed zo hoog mogelijk houden door zorg te dragen voor goede voeding, veel bewegen en zon (vitamine D) . N-acetylcysteïne is belangrijk als basisstof voor glutothione. De behandelresultaten met N-acetylcysteïne geven zeer positieve resultaten. Bv: in een groep met 100 patiënten met een saturatie van minder dan 50% ( dus mensen die zogezegd bijna dood gingen) werd intraveneus glutathione of N-acetylcyteïne toegediend en binnen een uur na het inbrengen van de substanties konden ze van de ventilators af en zette een enorme verbetering in.

Ik hoor dit de laatste tijd steeds vaker, maar welk concreet bewijs is er dat deze nanodeeltjes daadwerkelijk in de 'vaccins' zitten?

Mike

Dit verhaal klinkt in ieder geval redelijk.
Ik vraag me af of deze deeltjes in de lucht verspreid worden terwijl wij het niet kunnen zien.
Bovendien is daar niet naar gezocht denk ik. ze zochten niet naar graphene.
Eens keek een arts (VU) me heel vreemd aan toen ik zei dat ik Glutathion extra gebruikte. en herhaalde het woord. Glutathione?

Ik hoor dit de laatste tijd steeds vaker, maar welk concreet bewijs is er dat deze nanodeeltjes daadwerkelijk in de 'vaccins' zitten?

Mike
Los van de inhoud van die spuiten hebben wij vaak al zeer veel van die nanometalen deeltjes binnengekregen. Zonnebrandcremes, tandpastas, deocremes en meer van die shit. Wie weet zit het ook in het drinkwater. Ik zag ook dat consumptievlees er ook mee vol zat. Gatver. Daar kun je ook allemaal van die metalen lepels aan ophangen.

Ik zag ook dat consumptievlees er ook mee vol zat.

Staat dat op de verpakking? Zo ja, is me nooit opgevallen.
Ik koop meestal Bio of niets.
Ben had het altijd al over Nanodeeltjes.
Feit is dat het allemaal zo klein is dat het gevaarlijk is. Makkelijk naar onze cellen?

Ik zag ook dat consumptievlees er ook mee vol zat.

Staat dat op de verpakking? Zo ja, is me nooit opgevallen.
Ik koop meestal Bio of niets.
Ben had het altijd al over Nanodeeltjes.
Feit is dat het allemaal zo klein is dat het gevaarlijk is. Makkelijk naar onze cellen?
Ik zag er pas een filmpje over, dacht dat ik het hier gepost had ook: mensen die consumptievlees hadden gekocht en ze hingen er ook die lepels aan op. Scary. Vaag herinner ik me ook dat ze die nanopartikels standaard op allerlei voedingsmiddelen (versprodukten) gooien om een bepaalde reden: misschien iets ivm traceerbaarheid (zogenaamd dan). Ik weet nog dat dat nieuws was dat dat standaard zo ingevoerd zou gaan worden zoveel jaar geleden.

Niets verbaast me meer. Maar ik denk niet dat het op de verpakking staat. Wel zie ik het woord nano bij de drogisterij artikelen. zonnebrand e.d. Maar koop ik zelf niet.

Zo gaat dat achter de schermen

Polarisatie in de huisartsenpraktijk GEPLAATST 1 JULI 2021 Ik werk als verpleegkundige in een praktijk met 8 huisartsen. Het al dan niet verplicht moeten vaccineren tegen Corona heeft bij ons in de praktijk al het nodige stof doen opwaaien. Eind 2020 zorgde de eerste discussies voor hoog oplopende meningsverschillen waarbij termen als ‘Wappie’ en ‘complotdenker’ niet werden geschuwd om medewerkers die vragen en twijfels hadden over het nut en de veiligheid van corona vaccinaties de mond te snoeren. De veilige en open werksfeer die we al jaren hadden, bleek niet bestand tegen de corona-angst aan de ene en vaccinatie-twijfel aan de andere kant. Dankzij de inspanning van NU’91 werd duidelijk dat vaccinatie niet verplicht kon worden. Dus werd de overredingskracht van huisartsen op hun assistentes ingezet. Dat werkte beter, veel mensen gingen overstag. Ik had mezelf redelijk ingelezen en ging niet overstag samen met enkele collega’s. Voor de twijfelaars werden online RIVM scholing over de vaccins aangeboden in januari. Daarbij was de mogelijkheid om vragen te stellen. Mijn vraag was de volgende: Als ik het artikel van Peter Doshi in BJM lees, schrik ik van hoeveel er nog onduidelijk is, hoe dun het bewijs voor effectiviteit is, hoeveel later pas duidelijk zal worden en hoeveel van de onderzoekdata de komende jaren nog niet ingezien mag worden. Nou kan ik me er nog iets bij voorstellen groepen die groot risico lopen, te vaccineren met een vaccin die met een noodprocedure voorlopig is goedgekeurd, maar ik heb er moeite mee, dit te verkopen aan mijn jongere gezondere patiënten die met vragen komen. Tevens hoor ik hier niets over terug in de informatiecampagne van de overheid, hoe eerlijk is dat? Kunnen we dan nog spreken van informed consent? Helaas werd deze vraag genegeerd tijdens de scholing en geen van de huisartsen had hier een weerwoord op, want niemand had de moeite gedaan om zelf onderzoek te doen. Ze hadden alleen de standaard informatie van NHG en RIVM gelezen en gingen er blindelings vanuit dat die informatie wel zou kloppen. Dat ik verder zocht, vonden ze getuigen van achterdocht. Zo kwam het, dat naast de 63-64 jarigen ook bijna alle praktijkmedewerkers werden gevaccineerd met Astra. Ongeveer de helft werd er een paar dagen flink ziek van, velen kregen koorts, enkelen hebben weken daarna nog dikke klieren. Niemand heeft melding gemaakt bij het Lareb. Toen Astra gestopt moest worden i.v.m. bijwerkingen, had ik verwacht bij die vaccin-pushende huisartsen enig schuldgevoel te zien, maar niets was minder waar. Het enige wat ze ervan vonden, was dat het zo zonde was dat vaccins nu imago schade opliepen. Ik sta er iedere keer weer van te kijken dat intelligente mensen als huisartsen, zich zo eenzijdig kunnen informeren. Ik ben er nog steeds van overtuigd dat ze het met de beste bedoelingen doen. Oók als ze tegen een collega schreeuwen ‘als jij die tweede prik niet neemt ga je dood, wil je dat dan?’. Dan doen ze dat uit zorg en vanuit de overtuiging dat mijn collega (gezonde 30er) echt baat zal hebben bij die prik. Brieven die huisartsen ontvingen over de mogelijk nadelige gevolgen van experimentele vaccinatie en hun verantwoordelijkheid in goede voorlichting, werden lachend bij het oud papier gegooid. Omdat ze niet van de juiste instanties kwamen, hoefde ze niet serieus genomen te worden. Vragen en twijfels werden geridiculiseerd en zo werd het steeds stiller… collega’s durven geen vragen meer te stellen of twijfels te uiten over vaccins of maatregelen. Mensen houden hun mond en ik moet met schaamte bekennen dat ik dat ook doe. Ik heb het gevoel dat ik niet anders kan, wil ik in deze situatie enige geloofwaardigheid behouden, moet ik niet zeggen wat ik echt denk. Dat is de enige manier om in deze situatie af en toe zaadjes te kunnen planten en een klein beetje ander geluid laten horen, maar vooral niet te hard, want dan word ook ik een Wappie en hoeft niemand meer naar mij te luisteren… ‘Kelly’ verpleegkundige POH

Ik kan wel janken. Ik heb kinderen en vooral de kleinkinderen wordt hun levensvreugde weggenomen. (14 en 21).
Als ik niks zeg denken ze dat de wereld mooi is en als ik wel wat zeg help ik mee hun onbevangenheid en vreugde te dempen.
Ze hebben hun eigen kracht nodig om dit te doorstaan.
Dit geldt voor alle kinderen in de Wereld.
Laten we bidden.

Mike

?? maar het geeft wel een verklaring op een niet beantwoorde vraag waarom de mensen zo ziek werden in vergelijking met een gewone griep? Dus waard om die richting op te zoeken. Had het ook al een paar keer voorbij zien komen.

[Rob] dotcom.radio bijdrage

Grafeenoxide in de Quackccines
https://brandnewtube.com/watch/graphene-oxide-in-the-vaccines_UVcRF61lzIheX7r.html

Grafeen nanodeeltjes in Covid Quackccines - een rapport uit Spanje
DE VIJFDE KOLOM (laquintacolumna.net)

1. Alle quackccines zijn vervaardigd met dezelfde nanotechnologie. In Spanje werd het zelfs beschreven als 'geheime nanodeeltjes'. Deze nanodeeltjes worden magnetisch wanneer ze dezelfde temperatuur bereiken als het menselijk lichaam. Wanneer ze in een omgeving van minder dan nul graden blijven, blijven ze niet-magnetisch.
https://www.nature.com/articles/s41598-020-78262-w

2. Deze deeltjes zijn een nano-tech materiaal genaamd GRAPHENE. die supergeleidend en zeer integrerend is met neuroncellen in de hersenen:
https://www.frontiersin.org/articles/10.3389/fnsys.2018.00012/full

3. De Europese Unie investeerde een miljard euro in een project genaamd The Graphene Flagship:
https://spectrum.ieee.org/nanoclast...-invested-1-billion-into-graphenebut-for-what

4. De moleculen van GRAPHENE kunnen interageren met neuronen in de hersenen in een externe modus met behulp van verschillende radiofrequenties (5G kan een van deze zijn), ze kunnen de hersenen in kaart brengen en INSTRUCTIES op afstand verzenden en ontvangen:
https://www.noldus.com/applications/magnetogenetics

5. Dit waren nooit "vaccins" tegen een virus, maar de hele tijd was het een geheim nanotech-project dat werd ontwikkeld om de hersenen van de menselijke bevolking te bereiken en te beheersen (tot nu toe weten we niet of ze DNA kunnen wijzigen via 5G) In la Quinta Columna, ontdekten ze dat mensen al gemagnetiseerd zijn via grafeen aanwezig in maskers, PCR-tests, chemtrails en griep- en covidvaccins

6. Het icoon van GRAPHENE is wat denk je: drie hexagrammen (666): https://www.shutterstock.com/image-vector/graphene-structure-icon-vector-1030374052 (zie hieronder)

7. GRAFEEN kan op natuurlijke wijze uit het lichaam worden gespoeld, omdat er een enzym is dat myeloperoxidase wordt genoemd en dat blijkbaar grafeenmoleculen desintegreert. Verrassend genoeg kan alcoholgebruik of zelfs tabak helpen om dit enzym te verhogen.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan