Covid vaccins

Bijwerkingen van de vaccins in mijn omgeving beginnen in rap tempo zichtbaar te worden. Mijn oma een tia, een oom met een ernstig epileptische aanval, een tante die zomaar omvalt, een buurvrouw een maand ernstig ziek, ging naar eigen zeggen liever dood. Een zwaar gehandicapt kind van 15 jaar overleden. En dan natuurlijk bijna iedereen een week niet lekker of grieperig na het nemen van de gentherapie.

Joost

Ik vraag me al een tijd af waarom er voor Janssen maar één prik nodig is om "volledig gevaccineerd" te zijn. Waarom niet ook gewoon twee prikken voor extra schade?

Kijkend naar die coke kop lijkt me dat hij meer risico loopt op covid dan een normaal mens, Hugo is al 3 keer geprikt, hoe vaak zijn vrouw is geprikt moet ik aan de buurman en de melkboer vragen.

Maar ik vind het verder een prima deal, mensen die willen krijgen een prik en de rest denkt van het zal wel, ik neem de gok dat ik het wel overleef op eigen kracht :)

Hugo hoeft mij niet te bellen verder

Hoe zullen factcheckers deze zin van het WEF beoordelen, waarin wordt toegegeven dat mRNA-injecties gentherapie is?
'In the cell, the main job of RNA is to convert the information stored in DNA – our genetic blueprint – into proteins.'

Hoe zullen factcheckers deze zin van het WEF beoordelen, waarin wordt toegegeven dat mRNA-injecties gentherapie is?
'In the cell, the main job of RNA is to convert the information stored in DNA – our genetic blueprint – into proteins.'
Poging gedaan om dit in beeld te krijgen op nu.nl bij reacties.... Niet geplaatst en nu block.
De waarheid mag niet genoemd worden.

Ik vraag me al een tijd af waarom er voor Janssen maar één prik nodig is om "volledig gevaccineerd" te zijn. Waarom niet ook gewoon twee prikken voor extra schade?
Of de Janssen prik is dubbel zo zwaar met 1 prik... Die Janssen is hetzelfde als AstraZenica maar die word wel in 2 etappes gedaan. Denk dat het onderdeel is van het experiment.

k vraag me al een tijd af waarom er voor Janssen maar één prik nodig is om "volledig gevaccineerd" te zijn. Waarom niet ook gewoon twee prikken voor extra schade?
Binnen de farma is het gebruikelijk om iets unieks aan te bieden, ten opzichte van de concurrentie. Minder momenten van inname (denk aan bijv. slow release tabletten), heeft bij veel gebruikers de voorkeur. Dat ook daar een uniek aansluitende "booster" achteraan verkocht kan worden, is natuurlijk mooi meegenomen.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan