Covid vaccins

Duidelijk toch, november 2021, februari2023, juni 2022, november 2022 februari 2023 juni 2023,daarna komt er wel weer iets anders uit de nazi koppen in brussel.

Maar weer zullen de complot gekkies gelijk krijgen

Waarom reklame maken voor wakuwaku...
Ik snap jouw punt goed, ik heb ook wel getwijfeld of ik de link zou plaatsen. Toch vind ik de video wel grappig. Het is ook een verbeelding van mijn persoonlijke angst terwijl waarschijnlijker is dat mensen die aan het medisch experiment klachten overhouden dit als zodanig niet meer herkennen maar aan iets anders toeschrijven, waaronder ´corona´. O.a. vanwege het uitgestelde effect.

Laatst bewerkt:
Ik snap jouw punt goed, ik heb ook wel getwijfeld of ik de link zou plaatsen. Toch vind ik de vieo wel grappig. Het is ook een verbeelding van mijn persoonlijke angst terwijl waarschijnlijker is dat mensen die aan het medisch experiment klachten overhouden dit als zodanig niet meer herkennen maar aan iets anders toeschrijven, waaronder ´corona´. O.a. vanwege het uitgestelde effect.
Iedere bijwerking wordt in nsbderland al aan alles behalve het quackcin toegeschreven, de video heeft wel iets grappigs, al is het onderwerp bloed serieus.

Iedere bijwerking wordt in nsbderland al aan alles behalve het quackcin toegeschreven, de video heeft wel iets grappigs, al is het onderwerp bloed serieus.
Zo zal het gaan ja: dat de oorzaak van de klachten bij velen lang onder het tapijt geschoven blijven. Het onderwerp is inderdaad bloedserieus. Iets waar je eigenlijk niet over kan spotten. Spotten heeft voor mij ook wel iets ontspannends zolang het nog door de beugel kan uiteraard.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan