hilde
Well-known member
Zwarttruien als hedendaags alternatief voor zwarthemden ...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Kwestie van in stukken scheuren dan paniek veroorzaken door te zeggen in ben niet gevaxten en flink hoesten..... Of zoZwarttruien als hedendaags alternatief voor zwarthemden ...
Waarom reklame maken voor wakuwaku...TikTok - Make Your Day
www.tiktok.com
Ik snap jouw punt goed, ik heb ook wel getwijfeld of ik de link zou plaatsen. Toch vind ik de video wel grappig. Het is ook een verbeelding van mijn persoonlijke angst terwijl waarschijnlijker is dat mensen die aan het medisch experiment klachten overhouden dit als zodanig niet meer herkennen maar aan iets anders toeschrijven, waaronder ´corona´. O.a. vanwege het uitgestelde effect.Waarom reklame maken voor wakuwaku...
Iedere bijwerking wordt in nsbderland al aan alles behalve het quackcin toegeschreven, de video heeft wel iets grappigs, al is het onderwerp bloed serieus.Ik snap jouw punt goed, ik heb ook wel getwijfeld of ik de link zou plaatsen. Toch vind ik de vieo wel grappig. Het is ook een verbeelding van mijn persoonlijke angst terwijl waarschijnlijker is dat mensen die aan het medisch experiment klachten overhouden dit als zodanig niet meer herkennen maar aan iets anders toeschrijven, waaronder ´corona´. O.a. vanwege het uitgestelde effect.
Zo zal het gaan ja: dat de oorzaak van de klachten bij velen lang onder het tapijt geschoven blijven. Het onderwerp is inderdaad bloedserieus. Iets waar je eigenlijk niet over kan spotten. Spotten heeft voor mij ook wel iets ontspannends zolang het nog door de beugel kan uiteraard.Iedere bijwerking wordt in nsbderland al aan alles behalve het quackcin toegeschreven, de video heeft wel iets grappigs, al is het onderwerp bloed serieus.
Waar haalt hij het lef vandaan om een quackcin een gave van God te noemen, het immuunsysteem is een gave van God.De Jonge: coronavaccin is 'gave uit Gods hand', luister niet naar 'wazige antivaxverhalen'
De Jonge riep mensen met gewetensbezwaren op die nogmaals te wegen en hun bezwaren niet te vermengen met ‘wazige antivaxverhalen’.www.ninefornews.nl
Mike
Ab osterhaus is dat niet die dierenarts die katten vermoord heeft met een corona vaccin, dat nu bij mensen gebruikt wordt....Droom maar lekker verder Ab....
Ab Osterhaus vindt dat Nederland vaccinatieplicht moet overwegen, kritiek barst los
Tv-viroloog Ab Osterhaus vindt dat Nederland een vaccinatieplicht voor alle gebouwen serieus moet overwegen.www.ninefornews.nl