Covid vaccins

Met een foto van een 'stoere' vrouw die de mouw opstroopt en een vuist maakt. Kortom, een uiterst volgzaam wezen dat niet voor zichzelf kan nadenken en zichzelf wijsmaakt dat ze 'sterk en onafhankelijk' is. Maar binnenkort hebben we een vrouwentekort en een mannenoverschot en dan is het snel afgelopen met al deze flauwekul!

Mike
Worden de problemen met een tekort aan vrouwen en overschot aan mannen juist niet erger?

Nee. Ik kijk nu al uit naar deze tijd. Vrouwen zullen met elkaar vechten om de meest mannelijke mannen en wij hebben het voor het uitkiezen. Wij zullen echter zo verwikkeld zijn in strijd en daarna wederopbouw dat we weinig tot geen tijd zullen hebben voor al dat gejank om ons heen!

Mike

Nee. Ik kijk nu al uit naar deze tijd. Vrouwen zullen met elkaar vechten om de meest mannelijke mannen en wij hebben het voor het uitkiezen. Wij zullen echter zo verwikkeld zijn in strijd en daarna wederopbouw dat we weinig tot geen tijd zullen hebben voor al dat gejank om ons heen!

Mike
Ik waag dat te betwijfelen, ik denk met een tekort aan vrouwen ze vanzelf gaan wachten op de mannen die na het vechten overblijven.
Is er natuurlijk wel kans dat de mannen die gewild zijn juist niet willen en de soyboys die wel willen juist niet gewild zijn.
Lastige dynamiek in zo'n situatie lijkt me

We houden geen soyboys meer over, allemaal gevaccineerd en overleden. Vrouwen zullen met elkaar vechten om sterke mannen die het te druk hebben om zich met vrouwen bezig te houden. Elke vorm van feminisme zal als sneeuw voor de zon verdwijnen en vrouwen zullen terugvallen in hun (ondergeschikte) rol. En dat zijn al vrouwen die zich niet hebben laten prikken en dus een sterker karakter hebben!

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan