Covid vaccins

Deze mail van Marij (dotcom.radio) had ik al een paar dagen in mijn mailbox zitten, normaal gaan er dagelijks tientallen berichten in de digitale vuilnisbak, -vrijwel ongezien- omdat de titel mij niet aanzet tot actie en vanwege tijdgebrek / prioriteiten. Dit bericht had ik dus al dagen bewaard. Gister had ik eindelijk wat tijd (meer als 2 uur durende video

Morgen komt hij op de site BELANGRIJK

DE STAAT IS EEN CRIMINELE ORGANISATIE

mr. drs. Arno G.W. van Kessel spreekt voor een publiek over de zaken die tegen de staat worden aangespannen. De manier waarop kinderen nu vaccins worden opgedrongen zorgt voor radicaal verzet. De staat wordt nietig verklaard.

We worden aangevallen door een elite die onze volksvertegenwoordiging, media en wetenschap compleet controleren. We zullen moeten vechten voor ons leven en dat van onze kinderen...

https://www.bitchute.com/video/pPghQ0Y691Sa/
Hier heb ik al een uiteenzetting over gedaan, Henk. De zoveelste die perfect het probleem kan beschrijven, maar geen enkele bijdrage levert aan de oplossing.

Mike

Mike
Nu ben je complot wappie als je tegen de corona pas bent, de schaapjes zijn zo veranderlijk als het weer

Lees goed wat hier staat. Als je het satanisme begrijpt zie je dat dit 100% klopt:

Het gaat om vrije wil, daar zijn [ZE] op uit. Er kan geen sprake zijn van dwang, want dat gaat tegen de vrije wil in. Wat [ZE] beogen is dat door de ILLUSIE van dwang te creeren wij onze vrije wil gebruiken om ELKAAR wijs te maken dat er sprake is van een 'plicht'. Vandaar dat ondernemers zich gedwongen voelen om het criminele beleid van de overheid te handhaven. Het gaat er om dat wij ELKAAR knechten op basis van VRIJE WIL.

Lees die krantenkop nu nog eens en je ziet dat het klopt!

Mike

https://www.ninefornews.nl/professo...prik-dit-is-geen-pandemie-van-de-ongeprikten/ ´Professor Bridle legde uit dat het juist de vaccins zijn die nieuwe varianten veroorzaken. Ze richten zich op één enkel eiwit van het virus, dus het hoeft slechts één eiwit te veranderen om de vaccins te kunnen omzeilen. En dat zie je nu gebeuren: mensen die geprikt zijn, raken nog steeds besmet, zei de professor.´ “De ongevaccineerden bouwen natuurlijke immuniteit op, die veel betere bescherming biedt tegen nieuwe varianten dan het vaccin.” ´Steeds meer landen komen tot dezelfde conclusie. Zo hebben IJsland en Denemarken, landen met een hoge vaccinatiegraad, inmiddels erkend dat vaccinatie niet heeft geleid tot groepsimmuniteit.´

https://www.ninefornews.nl/professo...prik-dit-is-geen-pandemie-van-de-ongeprikten/ ´Professor Bridle legde uit dat het juist de vaccins zijn die nieuwe varianten veroorzaken. Ze richten zich op één enkel eiwit van het virus, dus het hoeft slechts één eiwit te veranderen om de vaccins te kunnen omzeilen. En dat zie je nu gebeuren: mensen die geprikt zijn, raken nog steeds besmet, zei de professor.´ “De ongevaccineerden bouwen natuurlijke immuniteit op, die veel betere bescherming biedt tegen nieuwe varianten dan het vaccin.” ´Steeds meer landen komen tot dezelfde conclusie. Zo hebben IJsland en Denemarken, landen met een hoge vaccinatiegraad, inmiddels erkend dat vaccinatie niet heeft geleid tot groepsimmuniteit.´
Zitten ze dan, met die spuit in hun lijf, wel de lasten, niet de lusten :-)

(ps: hier een mooie quote over Karma)

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan